Perubahan Kaler dan Bau 5D Hybrid DMS360 Foundation

5D Foundation DMS Bau Pelik?
Warna bertukar?


Bismillah. 


Kami menerima aduan dari pengguna foundation 5D DMS360. Terutamanya pengguna 5D kaler pink. Untuk pengetahuan kalian, kaler asal 5D packing merah-putih (gambar di bawah) adalah kaler beige white. Warnanya putih tahu. Bila dipakai macam berbedak. Kemudian dalam proses penukaran packing dan penambahbaikkan ianya ditukar kepada kaler pink pekat seperti 4D Foundation iaitu kaler pink untuk mendapatkan efek pinkish ni. 




Tetapi mungkin atas permintaan ramai, 5D sememangnya sudah dikenali dengan warna beige-white di mana pengguna akan memiliki wajah yang putih, glowing selepas memakainya. Ini adalah antara sebab kenapa 5D DMS sangat digemari ramai. Wajah anda bukan sahaja lebih cerah, putih seakan berbedak tetapi glowing dari biasa. Gitu :)







Anda sudah terpesona bukan?





Ini ialah gambar terkini produk foundation dari DMS360. 4D dan 5D sudah mempunyai packaging baru. Jadi anda bolehlah bezakan yang mana original, yang mana satu tiruan.






Ini pula ialah kaler foundation DMS360.


4D Foundation - pastel pink
5D Foundation - Beige White
CC Cream Hybrid - Soft Brown



Semoga entri ini dapat memberi manfaat buat anda dan semua pengguna 5D Foundation. Usah terkejut ya, Bukan fake. Ianya cuma pengembalian kepada warna asal DMS dan bau yang agak kuat kerana kehadiran agen pemutih untuk efek warna putih krim foundation. Juga jika anda perasan, 5D baru ini bila pakai di wajah senang apply dan muka sejuk ja tau.


Boleh la cuba pula :)


Jika entri ini bermanfaat, sharekan kepada rakan-rakan anda kay. Semoga mereka dapat maklumat yang betul mengenai perubahan yang berlaku kepada foundation DMS mereka. Boleh komen di bawah jika ada soalan kay :)


No comments