Manfaat Serum Vitamin C Pada Wajah

Serum Vitamin C merupakan salah satu serum paling digemari ramai di kalangan rakyat Malaysia. Serum Vitamin C dikatakan sangat berkesan untuk mencerahkan wajah, menjadikan kulit sangat halus dan licin.


Apakah Manfaat Serum Vitamin C?



Sifat antioksidan vitamin C (asid askorbik) dan peranannya dalam sintesis kolagen menjadikan vitamin C sebagai molekul penting untuk kesihatan kulit. Asid askorbat dan asid topikal mempunyai kesan yang baik terhadap sel-sel kulit, dan beberapa kajian menunjukkan bahawa vitamin C boleh membantu mencegah dan merawat photodamage ultraviolet (UV).


Di DMS360, kami mempunyai 2 pilihan serum dengan kandungan Vitamin C, Glowing Serum dengan 10% Ascorbic Acid dan Let's Glow Vitamin C Booster dan Hyluronic Acid (25% Ascorbic Acid). Kedua produk ini mempunyai manfaat kecantikan pada kulit yang sangat bagus.





Menurut Valerie Monroe, editor kecantikan "O, majalah Oprah," serum antioksidan dapat mencerahkan kulit anda dan membantu pelembab menyerap lebih baik. Oleh itu, ramai founder syarikat penjagaan kulit meletakkan ramuan Vitamin C topikal ini kerana kesan anti-penuaan, mereka mencipta serum kulit anti-penuaan untuk kita gunakan ke muka dan leher.


Testimoni Pengguna Serum Vitamin C DMS360








Ingin Mendapatkan Produk DMS360? Klik SINI www.dms360.my 

No comments