Jamu Kurus DMS360 Fat Loss SOLD OUT di HQ dan Stokis

Bismillah.


Kami seluruh team Srikandi DMS khususnya pelawat DMS360original.com mendapat banyak whatsapp bertanyakan produk Fat Loss atau dikenali sebagai Selim Melim / Islim iaitu sebuah produk berasaskan jamu untuk membantu anda menurunkan berat badan.


Jamu Kurus Fat Loss sangat digemari kerana keupayaannya terbukti apabila ribuan pengguna berjaya menurunkan berat badan 5 kilo ke 10 kilo dalam masa sebulan. Alhamdulillah.


Namun, kini kita sudah ada 2 produk kurus. Satu berasaskan jamu, satu lagi berasaskan produk organik. Alhamdulillah, feedback Fat Away Choco Burner sangat hangat kerana pelanggan berjaya menurunkan berat badan 7 kilo dalam 7 hari. Hebatkan?


Kami mendapat info dari HQ bahawa akan berlaku perubahan packing dan penambah baikkan produk Fat Loss/ Islim ni. Oleh sebab itu, buat masa ni stok Fat Loss tidak ada untuk kami pasarkan kepada kalian. Nak restok dari HQ pun tidak dapat ya. Minggu lepas kami sudah kehabisan stok.


Jadi, kepada kalian yang kecewa tiada Fat Loss dalam masa terdekat ni. Maka kalian boleh mencuba Fat Away. Insha Allah kalian akan suka akan perubahan berat badan anda.


Insha Allah, teruskan bersama kami di website dms360original.com. Lebih banyak informasi dan pengumunan direct dari HQ untuk anda.


No comments