Kenali Krim dan Perbezaan Antara Set-set Asas DMS360

Nak Tahu Bagaimana Krim Set Asas DMS360?

Jom kita lihat perbezaan antara krim-krim DMS ini ya


Pada tahun 2014, ialah kali pertama DMS360 menerima anugerah antarabangsa bagi produk DMS360 (no 2 dalam gambar). Sejak itu, DMS mendapat banyak perhatian dari pihak media dan sambutan yang amat menggalakkan daripada pengguna-pengguna DMS sendiri. Alhamdulillah.







Namun, isu fake tetap terjadi. Dengan nama yang semakin melonjak naik, DMS terpaksa akur dengan pihak yang tidak bertanggungjawab memalsukan dan klon produk DMS. Maka persaingan di antara pihak pengasas dan pihak tidak bertanggungjawab masih berlanjutan sehingga ke hari ini, 2017. Oleh sebab itu, kami amat-amat berharap agar anda tidak menjadi mangsa perbuatan mereka ini. Ini kerana kami tidak akan bertanggungjawab atas segala pembelian anda dan jika berlaku sesuatu pada wajah anda, ianya merupakan perkara yang amat menyedihkan. Kita cuba sedaya upaya untuk membasmi dan mengelakkan anda daripada terbeli atau terpedaya dengan produk fake DMS360. 


Anda boleh rujuk artikel : http://www.dms360original.com/2017/10/senarai-dan-contoh-produk-tiruan-dms360.html



DMS360 tidak dijual di mana-mana kedai jamu. Hanya boleh didapati secara online atau offline jika stokis itu membuat penghantaran di area berdekatan (COD) dan mereka ini adalah agen/pengedar sah yang berdaftar dengan syarikat Dermax Superskin360.



Berminat menjadi agen sah DMS? , baca sini untuk tawaran istimewa (hanya sah sehingga 31 December sahaja) : 



Tahun 2017, kita melihat penambahan 3 produk baru DMS iaitu DMSONE (Mac), 5in1 DMSONE Exclusive (Ogos) dan DMS56 (Oktober). Alhamdulillah, DMSONE telah berjaya juga merangkul anugerah produk terbaik bagi peringkat antarabangsa pada 31 Mac 2017.







3 set asas yang semakin top di kalangan pengguna DMS lama dan baru, DMS360, Glowing Speed dan DMSONE. Ketiga-tiga produk ini mendapat sambutan positif dengan feedback cemerlang. Anda boleh lihat testimoni-testimoni pengguna kami di website.



DMSONE (1), Glowing Speed (3), DMS360 (2)

DMS56 Exclusive dan Paling Jimat 5in1 DMSONE Exclusive

Jadi mari kita lihat perbezaan antara ketiga-tiga set berlainan yang ada amat berbeza dari segi tekstur krim dan warna. 




Bagi set asas DMS360, Glowing Speed dan DMSONE teksture krimnya adalah sama. Krim siangnya agak cair manakala malam adalah sedikit likat. Untuk warna krim siang sebenarnya sudah ada perubahan dari warna soft peach ke warna agak pucat (colorless), buat masa ini hanya DMSONE sahaja warnanya masih mengekalkan warna asal iaitu soft peach. Warna krim siang Glowing Speed juga sudah berubah ya, sama seperti set DMS360. Insha Allah jika berlaku perubahan dan penambah baikkan dari pihak DMS, kita akan maklumkan segera. :) 



Krim DMS56 pula sama seperti 5in1. Ini sebabnya kedua2 ramuan adalah sama. Jika anda kehabisan 5in1 nanti boleh order dms56. Ada 2 versi DMS56 ni, awal keluar hari tu macam krim yang saya tunjuk di atas. Yang baru sudah diperbaiki maka kedua-dua krim adalah sama ya. Refer gambar di bawah. Dan paling best ialah krim 5in1 kerana langsung tidak melekit, dan teksturnya sama seperti lotion tangan iaitu sangat mudah serap dan lembut. Kaler bagi krim siang 5in1 pula berwarna oren lembut. Untuk rujukan anda, saya telah sediakan video khas insha Allah anda boleh lihat di entri akan datang.



No comments