Pengumuman Stok: Set Asas DMS360 dan Glowing Speed Sold Out!

DMS360
Glowing Speed

Bismillah.


Untuk pengetahuan semua, buat masa ni dan hampir sebulan. Stok Set asas DMS360 dan Glowing Speed sold out sepenuhnya di HQ dan stokis-stokis utama ya.


Insha Allah, HQ akan restok Glowing Speed dalam jangka masa 2 ke 3 minggu ni dalam November ni. Tetapi untuk DMS360, masih belum ada khabar akan direstok dalam jangka masa terdekat.


Juga antara sebab lain, kami sedang dalam proses penjenamaan produk DMS daripada pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab iaitu isu tiruan DMS360. Saya yakin ramai sudah tertipu, ditipu dan muka rosak akibat penggunaan produk fake DMS.


Oleh sebab itu,  kita mengeluarkan dua produk terbaru yang lebih bagus. Lebih berkualiti dari segi ramuan, teknologi dan krimnya juga berbeza dari set-set asas sedia ada. Untuk pengetahuan kalian, ini bermakna syarikat DMS36o secara rasminya telah mempunyai 5 set asas dan 1 set lengkap.


Set Asas DMS:

1. DMS360
2. CERMIN SERI
3. GLOWING SPEED
4. DMS56 EXCLUSIVE

set Lengkap 5 dalam 1:

1. DMSONE EXCLUSIVE


DMSONE
5 in 1 DMSONE Exclusive
DMS56 Exclusive

Stok ready di stokis kami, DMSONE,  5 in 1 DMSONE exclusive dan DMS56.

Berita baik untuk pengguna set asas Glowing Speed. Stok akan keluar lagi 2 minggu dari hari ini. Kita sudah pun buka pre order bagi yang mahu grab stok anda. Yela, kita faham ramai stok nak habis dah ni. 2 minggu lama tapi insha Allah pejam celik sampai dah. Hanya 100 kotak sahaja ditempah untuk restok minggu depan.


Status Pre Booked - 40 Kotak bertuan. 60 kotak tidak bertuan pada 7 Nov 2017.


Jika anda ingin menempah Glowing Speed, jom segera sebelum stok restok kami disambar sepenuhnya. Kami tidak dapat restok banyak sangat kerana kami juga perlu menempah lain-lain produk DMS lagi. Harap faham ya. Keutamaan diberikan kepada yang sudah order. Jika batch restok kami habis semasa pre booking, insha Allah akan direpeat lagi. Cuma waktunya mengikut stok yang HQ ada.


Mungkin anda pelik kenapa sekarang stok DMS agak sukar didapati. Jawapannya kerana permintaan melebihi pengeluaran. Dan DMS perlu juga fokus kepada lebih kurang 30 produk lagi. Jadi rancang penggunaan produk anda dan doakan agar HQ dapat mengeluarkan lebih banyak produksi ya.

Insha Allah. Aamin


No comments