Nak Pakai Set Asas DMS yang Mana Satu?

Set Asas DMS360, Glowing Speed dan DMSONE
Yang mana satu sesuai untuk anda?






Bismillah.


Hari ni saya nak kongsi mengenai 3 produk kecantikan wajah iaitu set asas DMS360. Kita mempunyai 3 jenis set asas yang berbeza sebelum ini tidak termasuk set asas terbaru iaitu DMS56. Tetapi hari ini kita akan bercerita mengenai set asas DMS360, Glowing Speed dan DMSONE.


DMS360 merupakan produk awal set asas DMS360. Kemudian barulah Glowing Speed dan DMSONE. Namun, ketiga-tiga produk ini mempunyai peminat mereka sendiri dan keistimewaannya. Alhamdulillah kesemua produk ini boleh didapati di stokis kami.


Bagi kami ketiga-tiga set asas ini adalah produk yang terbaik pernah kami cuba. Tetapi kesan terbaik untuk wajah anda ialah apabila anda memakai produk yang lebih khusus. Penting untuk kita gunakan produk yang lebih serasi pada wajah dan bukannya kerana testimoni-testimoni semata. Untuk set asas, adalah lebih baik anda dapatkan konsultasi dari agen-agen sah DMS kerana mereka lebih mengetahui set yang terbaik untuk wajah anda mengikut jenis kulit dan masalah.


Semoga entri ini sedikit sebanyak memberi anda gambaran yang mana satu produk ini sesuai untuk wajah anda.


No 1 - DMSONE

DMSONE sangat disarankan bagi kulit kering, namun jika anda mempunyai kulit jenis normal atau kombinasi juga boleh mencuba set ini. Ramai antara kita bekerja di tempat mempunyai penghawa dingin, menyebabkan kulit jadi kering. Kulit yang kering tidak baik kerana sudah hilang air atau kelembapan wajah menjadikan wajah anda cepat tua dan hadirnya jeragat.


No 2 - Glowing Speed
Jika kulit anda jenis berminyak dan liang pori yang berlubang, anda mungkin perlukan Glowing Speed untuk merawatdan memulihkan wajah anda. Selain itu, Glowing Speed adalah lebih disarankan kepada mereka yang berumur 35 ke atas. Sebabnya produk ini mempunyai agen anti aging yang tinggi. Mereka yang mempunyai masalah jeragat tua, masalah kulit rosak akibat persekitaran boleh cuba set Glowing Speed


No 3 - DMS360
Set asas paling lama dipasaran dengan kadar fake yang sangat tinggi. Apa yang menarik mengenai DMS360 ialah ianya sesuai digunakan oleh semua wanita dan tidak kira peringkat umur. Jika anda tidak pasti yang mana satu produk sesuai untuk anda, DMS360 ini merupakan produk cubaan yang terbaik.


Boleh?


DMS menggunakan teknologi korea untuk semua formulasi set asas ni. Sebab tu krimnya agak melekit kerana formulasi korea dan bukan disebabkan oleh merkuri.


Anda belajar sesuatu hari ini?





Untuk tempahan, www.dms360.my

No comments