Order Produk DMS360 Original Di Shopee



Shopee merupakan marketplace paling besar dengan keistimewaan mendapatkan produk pada harga terendah. Namun, persoalan sebenar ialah anda mahukan produk berkualiti rendah atau bermutu tinggi?

Ada yang membahaskan bahawa murah juga berkualiti. Mungkin.

Ada yang tidak setuju dan mengatakan bahawa produk yang berkualiti mempunyai harga yang setimpal dengan ramuannya, jenamanya dan seantara dengannya. Saya setuju juga.

Sejujurnya saya juga sudah muak dengan produk murah tetapi tiada kualiti. Akhirnya, kini apabila saya sendiri membeli belah di Shopee mahupun Lazada saya pilih jenama dan ketulenan sesuatu produk.

Harus beli yang original kerana yang original sahaja dapat memberi keputusan dan kepuasan terbaik berbanding produk klon/tiruan. Ini baru bercakap tentang produk rumah/ tools/ tetapi bagaimana dengan produk kecantikan atau suplemen?

Saya pernah menulis satu entri tentang begitu banyaknya produk fake DMS di Shopee dan Lazada. Ya, memang banyak. Anda tidak percaya? Anda boleh taip “DMS” dan akan muncul begitu banyak produk set asas DMS360 dengan pelbagai rupa dan design.


Ada design DMS360 yang lama dari tahun 2013 lagi. Wujud lagi pula tu. Ajaib bin hairan sungguh!

Tetapi, anda tidak perlu 100% takut sampai tidak mahu berbelanja di Shopee. Rugi pula kan tak order di Shopee jika anda ada Shopback/ Point atau anda memang suka berbelanja di Shopee.

Ada produk ORIGINAL DMS360 di Shopee.

Ada agen sah DMS yang buka kedai di Shopee. Anda boleh tempah dengan mereka. Usah risau dengan tiruan, insha Allah ada agen sah di Shopee.

Team srikandi DMS juga ada buka kedai di Shopee tau. Saya juga ada. Team saya juga ada kedai di Shopee. Kami hanya menjual produk ORIGINAL DARI HQ DMS360 sahaja.

Kedai saya di Shopee juga merupakan salah satu PREFERRED SELLER SHOPEE di mana apabila anda beli produk DMS di kedai saya, anda boleh kumpul point dan juga tolak point. (redeem and collect point Shopee via Emmemarina Shopee Shop)

 

Kedai Shopee DMS360https://shopee.com.my/emmemarina (ini adalah kedai saya sendiri)

Team Srikandi DMS360
  1. nurfadhlina bt zakaria (shopee.com.my/deqnabeauty_shop)
  2. Saera (shopee.com.my/zaranazera)
  3. alina (shopee.com.my/ellybeauty_mall)
  4. Fakhriah (shopee.com.my/NF.Farhanah)
Jadi, mulai hari ini. Anda boleh dapatkan produk DMS360 yang tulen di Shopee marketplace kesayangan anda! Tak perlu risau fake atau tersalah beli di kedai pemborong/fake.















No comments