CFU DMS Lancar Single Terbaru “Ku Takkan Menyerah”

Dalam diam, CFU DMS atau nama penuh, Dato’ Seri Dr. Muhamad Ruslan Shah pengasas produk kecantikan DMS360 telah mengeluarkan single terbaru beliau iaitu KU TAKKAN MENYERAH. Kini, beliau kembali aktif ke dunia hiburan dan media membawa nama DMS360 di persada dunia. Tahniah CFU!

Lihatlah betapa kasihnya CFU kepada syarikat beliau dan apa yang beliau lakukan. Beliau lakukan bukan sahaja untuk diri sendiri dan syarikat malah kesemua agen sah DMS360. Banner dan logo DMS360 di bawa ke mana sahaja beliau pergi. Terharu sungguh!

Saya kongsikan artikel pelancaran single terbaru beliau yang baru-baru ini dilancarkan iaitu pada 21 November 2018. Ha, baru sahaja tahu  Korang dah dengar ke lagu baru CFU DMS? Sedap tau suara CFU ni.

Kemunculan CFU DMS di TV1 dan TV3



penga
21 November 2018

CFU DMS LANCAR SINGLE TERBARU “KU TAKKAN MENYERAH”


Berbekalkan semangat pejuang, Dato’ Seri Dr. Muhamad Ruslan Shah atau lebih mesra dikenali sebagai CFU DMS, Presiden dan pengasas produk DMS360. Telah menghasilkan single kedua beliau yang berjudul “KU TAKKAN MENYERAH”.
Lagi ini adalah hasil gubahan Adi 6ixthsense, yang juga bertindak sebagai penerbit. Lirik yang penuh makna dan berdasarkan pengalaman CFU DMS ditulis bersama oleh Emma Rockers dan CFU DMS sendiri.
Lagu ini mengisahkan perjuangan CFU DMS, dari awal pembabitannya sebagai seorang pengasas produk, daripada kejatuhan dalam perniagaan seterusnya sehingga kebangkitan semula diceritakan didalam lagu ini.
CFU DMS mengambil masa setahun untuk membuat “comeback” selepas menyepi kerana masalah peribadi.
Di dalam Music Video “Ku Takkan Menyerah” lakonan bersama dengan artis jemputan pelakon sensasi Zarina Zainoordin AF yang menghidupkan watak sebagai isteri kepada CFU DMS.
Lagu ini juga merupakan pencetus semangat perjuangan dalam diri untuk semua lapisan masyarakat sebagai pengajaran untuk terus berjaya dalam kehidupan.
Single terbaru  “Ku Takkan Menyerah” diterbitkan oleh Impact Music & Entertainment dan diedarkan oleh FMC Music Sdn. Bhd.
Untuk maklumat lanjut, anda boleh menghubungi pihak Management CFU DMS Impact Music & Entertainment, En. Sazalie Hj Maswasie / Puan Emma di Talian 011-2780 8886
Alhamdulillah. DMS360 tetap unggul. CFU DMS dan kami semua tetap utuh malah dakwaan yang menyatakan DMS dah makin slow ke kurang ke tiada sebenarnya. Kami sentiasa ada. Malah, produk keluaran DMS360 semakin banyak, Terbaru produk DMS ialah Hanna Delisha iaitu Coklat Lentik Queen Kerengga dan Lemone Maxx by DMS360. Kedua-duanya produk kurus yang sememangnya sentiasa tak putus bekalan!
Rakyat Malaysia sentiasa nak kurus, jaga badan kan?
Tentulah kami mengeluarkan produk kurus bukan sahaja untuk kecantikan semata-mata. Produk suplement wanita pun ada iaitu Kopi DMStox atau nama lama, Coffee Monatox dan Jamu Wanita paling top , Jamu Miss Me.
Dapatkan produk DMS yang original sahaja. Plis, hanya yang original. DMS360 tiada hologram. Tiada barkod. Bukti produk ori terletak pada agen sah DMS yang berdaftar sahaja.
Hah, dok pot pet gini, saya ni jual ori ke? Agen sah ke?
Nah bukti!
dms360original
Kita takkan jual produk Fake atau campur ori-fake kay. Konfirm ori, baru jual. Konfirm ori, barulah

No comments