DMS360 Produk Keluaran Bumiputera Muslim

Assalamualaikum, gelombang sokong produk muslim sangat mengkagumkan. Kita melihat fenomena celik mata setiap rakyat Malaysia beragama Islam. Kita memerhatikan dari mana kita membeli, siapa penjualnya, siapa pengasasnya, siapa pengilangnya. Subhanallah. Terbaik sekali.

 
Saya pernah menceritakan kisah pengasas kami iaitu CFU DMS, Dato Muhammad Shah. Beliaulah pengasas produk rangkaian DMS360 atau dikenali sebagai Dermax Superskin 360. Nama DMS ni tak macam produk local kan?

Nak cam eh ini produk melayu ke?

Lain bunyinya tu. Kita memilih nama komersial kerana DMS360 bukan sahaja dipasarkan di Malaysia tetapi di negara-negara jiran. Alhamdulillah.

Bukan itu sahaja, syarikat DMS360 sendiri telah 2 kali berjaya dinobatkan dengan Anugerah Antarabangsa iaitu pada tahun 2014 dan 2017. http://dms360original.com/dms-di-media




Nak tahu apa syarikat DMS360 pasarkan?

Produk Kecantikan dan Kosmetik
  1. Set Asas DMS360 SPF25
  2. Set Asas Glowing Speed SPF45
  3. Serum Glowing (vit C)
  4. Stemcell Plus (stemcell Apple & Stemcell Apple Gold)
  5. 4D Foundation (3 in 1 Foundation Sunblock)
  6. CC Hybrid (Finishing Foundation)
Produk kuruskan badan
  1. Fat loss (berasaskan jamu dan herba)
Produk Kesihatan Luaran dan Dalaman bagi Lelaki dan Wanita

  1. Kopi DMSTOX (kopi untuk wanita)
  2. Miss Me (jamu buat wanita)
  3. Kopi Aumm (kopi untuk lelaki)
Alhamdulilah, produk DMS360 merangkumi aspek harian kita kan. Nak cantikkan wajah, nak slim, nak dapatkan badan yang cergas dan mantap walaupun usia semakin meningkat ni kan. Cantik dan sihat itulah impian kita semua.

Bila wajah makin cantik, hati kita makin senang. Orang yang memandang pun makin suka.

Bila badan makin kurus, memudahkan urusan kita seharian. Tiada lagi sakit akibat lebihan beban yang ditanggung. Badan makin sihat, toksin-toksin dapat dikeluarkan. Ibadah juga makin seronok kerana tiada lagi susah nak bangun sewaktu sujud atau rukuk.

Cuma nasihat saya, dapatkan produk DMS yang original. DMS ni tiada hologram ke barkod ke sebagai bukti tau. Jadi janganlah tertipu.

Lihat produk original dan tiruan DMS360 di sini



set asas glowing speed original 2019


 serum glowing original 2019

stemcell original 2019fat loss original 2019set asas dms360 original 2019 


No comments