Inilah Sebabnya Mengapa Pengedar Sah DMS360 Dilarang Mempromosikan Krim Produk Set Asas DMS360 di Public

Bismillah


Apa kabar pembaca dan pengguna DMS360 sekalian. Kalian apa kabar? Alhamdulillah, DMS mengorak langkah membanteras aktiviti pemborong dan pengilang yang tidak bertanggungjawab membuat produk tiruan/ fake DMS360 ini. Syukur, pengasas DMS360 iaitu Dato' Muhammad Ruslan Shah mengambil langkah bijak bagi mengatasi isu fake DMS yang semakin berleluasa.


Walaupun kami, agen-agen sah DMS360 sendiri terkesan dengan aktiviti pihak-pihak tidak bertanggungjawab ini namun kami tetap yakin bahawa pengasas DMS, CFU tidak mungkin hanya akan berpeluk tubuh mendiamkan diri. Bagi yang sudah tahu, anda mungkin perasan marketing produk DMS di medium sosial iaitu facebook dan instagram sudah kurang menunjukkan isi dalam krim set asas DMS atau gambar-gambar DMS360 yang terbaru. Ini kerana kami tidak dibenarkan untuk berbuat sedemikian bagi mengelakkan pihak tidak bertanggungjawab ini mencuri maklumat ini dari kami. Pengalaman dan pengajaran juga kepada kami semua sebagai wakil jualan sah produk DermaxSuperskin 360.


Sebagaimana saya telah maklumkan di entri-entri lepas, produk viral dan hot dari DMS360 iaitu set asas DMS360 dan Glowing Speed 24k Gold telah pun ditambah baik dari segi ramuannya dan krimnya malah nama dan packaging telah bertukar sekali lagi. Dah tahu ke belum? Ok, saya maklumkan sekali lagi ya. Kedua-dua set ini telah bertukar kepada DMS Viral dan GS Viral. 

Terbaru: GS Viral (lama Glowing Speed)

Terbaru: DMS Viral (lama DMS360)
Jadi dengan perubahan ini. Maka tiada lagi packaging lama dengan muka pengasas DMS, CFU ya. Tolong take noted. Tiada lagi packaging lama DMS360 dan Glowing Speed 24k Gold version dengan wajah CFU/ pengasas DMS di muka depan kotak set asas. 


Oleh itu, jika anda kurang yakin. Tolong hubungi saya terus, Emme Marina salah seorang stokis utama DMS di talian 018-9100 852. Anda boleh whatsapp saya pada bila-bila masa atau hubungi saya pada waktu siang sahaja. Saya tidak menerima panggilan telefon pada waktu malam ya. Harap maklum. Okay, kenapa pihak HQ DMS360 mahu agen-agen sah merahsiakan dan melarang kami daripada mempamerkan gambar krim DMS dan Glowing speed?


Jawapannya 

Screenshot pertama
Screenshot kedua

Apa yang anda fahami melalui dua gambar screenshot di atas? Alhamdulillah, gambar krim DMS Viral yang telah dipamerkan oleh agen sah itu telah dibuang. Maka anda tidak boleh lagi cuba cari krim terbaru DMS360. 


Jadi, keburukannya apabila agen sah bercerita akan krim atau mempamerkan gambar krim maka pihak-pihak tidak bertanggungjawab akan dapat memiliki ilmu mengenai produk DMS yang terbaru. Dengan itu, walaupun mereka mereka-reka cerita bagaimana hebatnya mereka berlakon sebagai agen sah malangnya mereka tidak memiliki info sebenar mengenai produk DMS yang original. Jika anda baca penjual fake DMS di screenshot kedua, penjual tersebut cuba menipu pelanggan dengan menjadi agen sah sebenar, beliau menunjukkan gambar GS viral tetapi kenyataan beliau adalah salah sama sekali. Bagi kita agen sah, kita tahu bahawa penjual ini bukanlah agen sah DMS. Sudah tentu anda orang baru boleh tertipu tetapi jika beliau menjual GS Viral dengan harga tidak masuk akal murah. Anda rasa produk itu original? 


Berhati-hati. Jangan terpedaya dengan tipu daya peniaga barangan tiruan. 



No comments