DMS Viral Produk Penjagaan Muka Yang Berkesan dan Selamat Kini Di Pasaran!

Produk Penjagaan Wajah Organik DMS Viral kini boleh didapati di agen-agen sah dan stokis-stokis DMS360!


Adakah anda sedang mencari produk kecantikan yang sesuai bagi kulit anda?

Adakah anda sudah bosan mencuba produk organik lain tetapi kesannya terlalu lambat?

Teringin nak miliki kulit Wajah yang flawless seperti retis korea dengan produk Muslim dan mampu milik?


Memperkenalkan DMSViral iaitu produk popular dari DMS360, Dermaxsuperskin 360 hari ini!


Set asas DMS yang telah ditambah baik ramuan dan kualitinya menjadikan produk ini lebih unggul, lebih berkesan dan pastinya organik buat kalian...


DmsViral adalah produk pencerah wajah terbaru dgn komposisi lengkap dan diterajui dgn formula penambahan kecepatan pencerahan. Kandungan hv dibuat dari bahan semulajadi dgn formulasi yg sgt inovatif.

Krim wajah DmsViral adalah solusi bagi Melindung, mempercantikkan dan mencerahkan kulit secara optimum.

Krim pencerah wajah ini dapat membaiki tona warna kulit dan leher anda tanpa sebarang kesan pengelupasan atau radang kulit, selain membekalkan khasiat vitamin C & Collagen tulen yg sentiasa mengekalkan tahap kesihatan kulit.


🌷 Colagen Facial Soap Bar
🌷 Night Cream
🌷 Day Cream

Formulasi yg terkandung di dalam DMSVIRAL ini mengandungi minyak kelapa dan bunga yang sangat bagus untuk merawat segala masalah kulit wajah sejak turun temurun lamanya.

Set asas #DMSVIRAL ini juga sangat baik dalam merawat kulit wajah  seperti jerawat, garisan halus, jeragat, kulit kering mahu pun kulit yang sensatif.

Kandungan antipenuaan spt kolagen dpt membantu menguatkan struktur kulit dan pembentukan sel2 baru agar kulit tambah lembut & licin.

Mengandungi :

1. 🌠Collagen Facial Soap
♥Dgn gabungan ekstrak semulajadi spti sodium palmate, peony dan collagen. Formula sabun dmsviral adalah pembusa terbaik yang mampu membersih sekaligus membuatkan kulit wajah menjadi lembut dan halus.

2. 🌠Day Cream
♥Mempunyai PEG-100 Stearate dimana ia sangat baik dalam merawat, mengawal, mencegah dan membaik pulih kulit wajah.

3. 🌠Night Cream
♥Mampu memulihkan sel kulit mati,menjadikan kulit selembut sutera, menghilangkan tompok hitam diwajah dan merawat masalah jerawat/jeragat

Buat masa ini stok DMSviral agak limited. Malah ramai terpaksa menunggu kerana perubahan yang telah dilakukan oleh HQ sendiri.


Jika anda ingin mendapatkan set DMS360 terbaru ini, terus whatsapp saya di 018-9100 852. Insha Allah,jika ada rezeki adalah ready stok untuk anda. Jika tidak, boleh terus paymen dan booking for next restok ya.

#DMSVIRAL
#DMSONE



No comments