Beza Kopi Montok dan Kopi Pink Lady dari DMS360

Tahukah anda?


DMS mempunyai 2 produk Kopi 3 dalam 1 yang mempunyai keistimewaannya tersendiri. Kenapa sampai 2 kopi berlainan? Ada pelanggan pening nak pilih mana satu atau boleh ke kita amalkan keduanya? Sebelum tu, mari kita review kebaikkan mengamalkan kopi bagi wanita.

4 Alasan Kenapa Wanita Perlu Harus Minum Kopi


Meningkatkan Konsentrasi

Kopi sangat disyorkan untuk diminum oleh wanita yang bekerja atau mereka yang memerlukan kepekatan sepenuhnya dalam aktiviti harian mereka. Itulah sebabnya banyak orang mengambil kopi sebelum memulakan kerja. Selain memberi tenaga dan mengepam semangat, kopi dipercayai memberikan kuasa untuk memfokuskan lebih banyak tumpuan untuk melakukan sesuatu. Itulah sebabnya kopi dianggap sebagai salah satu minuman berprestij tanpa yang mungkin menyelesaikan pekerjaan tidak semudah seperti biasa.

Membakar Kalori

Untuk perempuan yang sedang menjalani program diet dan penurunan berat badan, maka kopi adalah satu hal yang tak bisa kamu lewatkan. Berdasarkan sebuah studi di Amerika Serikat, kafein terbukti meningkat metabolisme tubuh 3 – 11%. Kafein juga membantu membakar kalori dan lemak yang tak dibutuhkan tubuh lebih cepat 10%. Bahkan jika kamu tidak terlalu gemuk, kafein mampu membantu membakar kalori hingga 29% lebih cepat. Nah, jika sedang diet, disarankan mengonsumsi kopi yang sehat.

Membuat Kulit Lebih Sihat dan Cantik

Selain serbuk kopi boleh digunakan sebagai scrub dan kaedah kecantikan lain, memakan 2 - 3 cawan kopi setiap hari yang terbukti mencerahkan kulit dan mengekalkan kemudaan. Kajian menunjukkan ada bahan dalam kopi yang membantu menjaga kulit manusia daripada penuaan dini. Makan kopi yang sihat dipercayai membuat penuaan perlahan daripada mereka yang tidak makan. Juga kopi membuktikan untuk menjadikannya lebih bahagia kerana kafein mengandungi antioksidan yang baik untuk badan.

Mengurangi Depresi

Seperti diketahui perempuan paling rentan terkena depresi yang disebabkan oleh berbagai sebab. Penelitian membuktikan bahwa perempuan yang peminum kopi resiko terserang depresinya lebih rendah sepuluh kali dari perempuan yang tidak mengonsumsi kopi. Kopi yang di dalamnya terdapat kafein sudah diketahui memiliki zat anti-oksidan yang bisa memberikan efek rileks jika dikonsumsi dengan baik dan benar. Oleh karena itu, perempuan yang bekerja atau yang sudah berumah tangga sebaiknya mengonsumsi kopi sehat agar tidak mudah terserang depresi.


Haa, rupanya sangat bagus wanita ni mengamalkan kopi bagi kesihatan dan kecergasan harian. Cuma janganlah sampai bercawan-cawan pula ya. Setiap pengambilan kopi haruslah seimbang. Sehari cukup 2-3 cawan 150 ml ke 200 ml, bukanlah sehingga obsess. Tahukah anda pengambilan secara sederhana itu lebih baik? 


Dengan pengamalan kopi DMS anda tidak perlulah minum hingga 3 ke 4 sachet sehari. Cukuplah 1 ke 2 sachet sahaja. Waktu pagi dan petang atau sebelum tidur. Bagi yang alah kopi, ambil secawan kopi pada waktu petang. Risau nanti tak boleh tidur pula kan? Hehe. Semangat lain macam pula nanti. 


Apa Perbezaan Kopi Montok dengan Kopi Pink Lady DMS?


Ramuan

Ramuan PINK LADY COFFEE 

✔️ Krimer Bukan Tenusu
✔️ Kopi Arabica
✔️ Fruktosa
✔️ Beri Acai
✔️ Estrak Biji Anggur
✔️ Kolagen
✔️ Vitamin C
✔️ L-Glutathione
✔️ Estrak Mirifica
✔️ Manjakani
✔️ Lobata
✔️ Kacip fatimah


Ramuan Coffee Monatox (Kopi Montok)

☕️ Arabica Coffee
☕️ Krimer tanpa susu
☕️ Gula
☕️ Skim milk
☕️ Pureraria Mirifica
☕️ L-glutahione
☕️ Pearl
☕️ Kolagen
☕️ Vitamin C
☕️ Serapat
☕️ Manjakani
☕️ Kacip Fatimah

Dari segi ramuan, ada beberapa ramuan yang sama namun bagi Kopi Pink Lady kita upgrade menggunakan ramuan lebih berkualiti dan kuat keberkesanannya. Rasanya juga lebih manis kerana menggunakan Fruktose dan Ektrak Biji Anggur.

Waahhh,, sebab itulah kenapa Kopi Pink Lebih Mantap, Lebih Langsing dan Cepat Gebu. Mari saya kongsikan apa kebaikkan 2 produk penambahan dalam Kopi Pink Lady.


Acai Berry

Beri Acai mengandungi antioksidan, serat dan lemak yang sihat. Mereka mungkin mempunyai lebih banyak kandungan antioksida berbanding buah yang biasa dimakan, seperti cranberry, blueberries dan strawberi. ... Dan, banyak buah selain acai berries menyediakan antioksidan dan nutrien lain yang penting untuk kesihatan anda

Ekstrak Biji Anggur

Ekstrak biji anggur boleh membantu dengan jenis peredaran yang lemah (kekurangan venous kronik) dan kolesterol tinggi. Ekstrak biji anggur juga mengurangkan bengkak yang disebabkan oleh kecederaan dan membantu dengan penyakit mata yang berkaitan dengan kencing manis. Ramai orang berminat dengan ekstrak biji anggur kerana ia mengandungi antioksidan.


Kini, anda sudah tahu perbezaan antara kedua produk hebat dari DMS ni. Dari segi perasa, kopi montok memiliki rasa kopi yang lemak berkrim serta pekat, manakala kopi pink lady agak manis dan kurang pekat. Kedua-duanya memiliki rasa hebat tersendiri.


Ingin Mencuba Kopi Montok dan Kopi Pink Lady Sekaligus??


BOLEH! Tentu sahaja. Anda boleh mencuba kedua produk ini sekaligus dengan dan diamalkan secara berasingan. Contohnya, anda mulakan pagi dengan kopi montok dan petang dengan kopi pink lady pula. Dengan cara ini, anda mendapat kedua-dua manfaat dan mencuba mana satu yang menjadi pilihan utama anda.


Lihat testimoni Kopi Montok -> http://www.dms360original.com/2018/01/testimoni-kopi-montok-dms-coffee.html
Lihat testimoni Kopi Pink Lady -> http://www.dms360original.com/2018/01/testimoni-kopi-pink-lady-by-dms-lebih.html


Bagaimana dengan Harga Kopi Pelbagai Khasiat ini?


Wahh, sangat-sangat menjimatkan! Dapatkan kedua kopi dari DMS ini dengan harga mampu milik.

Kopi Montok = RM 75 / 15 sachet
Kopi Pink Lady = RM 90/ 15 sachet


Tunggu!


Dengan belian kombo = Kopi Montok + Kopi Lady Pink anda mendapat penjimatan sehingga 5% dan Percuma Postage bagi Semenanjung dan + RM 5 bagi Sabah Sarawak! Sangat jimat bukan?



Untuk menempah, terus whatsapp

"kombo kopi" ke 018-9100 852
"kombo kopi" ke 018-9100 852
"kombo kopi" ke 018-9100 852



Ingin Mendapatkan Produk DMS360? Klik SINI http://bit.do/tempahandms

No comments