Testimoni Masalah Jeragat

Testimoni customer saya yang baru saja seminggu menggunakan set glowing speed+serum glowing.Mengalami kulit wajah kusam dan jeragat.Alhamdulillah dgn penuh keyakinan,beliau berjaya mendapatkan hasil yg meletop walaupun baru seminggu menggunakan nya.


Nazirah Muhamed Menggunakan SET DMS360 + SERUM STEMCELL APPLE Cust ni ada masalaH JERAGAT DAN WAJAH SEDIKIT KUSAM
Setelah konsisten dgn SET LENGKAP DMS360 HANYA 2 MINGGU lebih, kini wajahnya nampak lebih anjal, glowing dan paling dia teruja jeragat tu makin hilang..😍BELIAU YAKIN DMS MEMANG TERBAIK


Menggunakan set GLOWING SPEED + SERUM STEMCELL 24K. Cust ni ada masalah jeragat yg tebal. Pelbagai produk dia cuba tapi masih tidak hilang. Setelah konsisten dgn SET LENGKAP GLOWING SPEED sebulan lebih, kini wajahnya nampak lebih anjal, glowing dan paling dia teruja jeragat yg tebal betahun tu makin hilang..


menggunakn set lengkap Glowing speed + serum supernova + foundation hybrid cc cream..sblm ni cust saya mengalami masalah  jeragat, kulit kusam tidak bermaya.. selepas 2 bulan penggunaan secara konsisten, cust saya dapati kulit nya semakin cantik, cerah,  jeragat semakin hilang di wajah... dan beliau juga begitu yakin untuk berhadapan dengan orang ramai.. yang paling beliau teruja suaminya memuji kecantikan sekarang.


masalah kulit kering & berjeragat. Selepas sebulan pakai set asas glowing speed + serum stemcell secara konsisten , Alhamdulillah jeragat beliau semakin pudar dan kulit semakin sihat.


Pelanggan menggunakan set lengkap Glowing speed +Foundation 4D + Serum glowing...sebelum ni mengalami masalah , jeragat dan kulit kusam tidak bermaya.. selepas 7 bulan penggunaan secara konsisten, saya dapati kulit saya semakin cantik, cerah,jeragat semakin nipis dan saya juga begitu yakin untuk berhadapan dengan orang ramai..


menggunakn set lengkap Glowing speed + serum supernova + 4d...sblm ni pelanggan mengalami masalah parut jerawat, jeragat, kulit kusam tidak bermaya..

"selepas 5 bulan penggunaan secara konsisten, saya dapati kulit saya semakin cantik, cerah, parut jerawat hilang jeragat semakin nipis dan saya juga begitu yakin untuk berhadapan dengan orang ramai.. "


Pelanggan DMS berumur 53 tahun.. baru 2 Bulan menggunakan Set GLOWING SPEED, SERUM STEMCELL dan foundation 4D kulit menjadi cerah ,jeragat dah hilang..tona kulit menjadi sekata. Sebelum nie customer menghadapi masalah kulit kusam dan masalah jeragat ,tona kulit juga tidak sekata.


mengalami masalah Kulit Gelap, Jeragat dan Liang pori terbuka. Dengan mengunakan produk Growing Speed + 360 Growing Serum dan 4D  dengan  penggunaan yang teratur kini wajah semakin putih..gebu.. kesan jeragat dan liang pori pun tidak kelihatan lagi dalam masa kurang 5 bulan.. memang mengejutkan.!


Beliau telah mencuba Set Lengkap utk jeragat iaitu Glowing Speed, Serum Stemcell,
Serum Glowing dan 4D...Setelah hampir 2 minggu jeragat dimukanye makin teruk keluar dan suggest pelanggan ni untuk consume Perlaqueen..
Alhamdulillah berkat sabar dan konsisten. tak smpi 2 bulan kulit wajah beliau yg kusam dan jeragat yg teruk telah dapat dirawat dgn berkesan!!!....


Beliau menggunakan Set asas Dms360 + Glowing serum + Foundation 4d  secara konsisten dan jeragat beliau semakin hilang Dan kulit semakin cerah.


testimoni dari customer dms..setelah 2 bulan beliau menggunakan set Dms360 dan stemcell kini wajah beliau bebas dari sebarang kesan jerawat serta jeragat dan semakin yakin berhadapan dgn masyarakat..semoga testimoni ini dpt meyakinkan lagi mereka di luar sana terhadap usaha melahirkan insan positif..


4 comments

  1. Sis saya nak tanya .saya pernah beli produk dms dengn agen yang sah macam sis .bile saya apply mmg kulit muka flawless cantik .tapi bile saya tggalkN dia jadi burn .knapa eak ? .saya cuba skip dlam bape bulan dengan tak pakai apa apa pon produk .pastu saya smbung balik pakai then saya tggalkan .tetap sama.burn balik .saya pernah tanya agen tu tapi jawapan dia tak mmuaskan hati saya sis .harap sis dpat mmbntu 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. boleh saya tahu burn bagaimana? selepas tinggalkan terus kulit menjadi burn (sunburn) atau mengambil masa seketika? ketika menggunakan dms, adakah turut memakai produk lain? saya pernah beberapa kali berhenti memakai dms untuk tujuan melihat kesan negatif dan sambung semula. tiada perkara buruk berlaku. jika mahukan jawapan lebih jelas saya perlu tahu sejarah dan cara pemakaian sis. buat masa ini terlalu general dan saya tidak boleh berikan konklusi sebegitu sahaja. DMs ni sebenarnya tidak sempurna. Flawless tetapi tidaklah 100% licin, tetap hormon, serta rejim penjagaan wajah dan pemakanan mempengaruhi kulit kita. Boleh hubungi saya untuk konsultasi.

      Delete
  2. dlu sye pnh pkai skali dms+serum+foundation mmg menakjubkn perubahan dye.. bulan kedua sye x ckup duet nk beli.. so sye stop.. bulan ketge sye try pkai semula tp x b'kesan.. knape ye..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Apa maksud tidak berkesan? Adakah memakai produk set lengkap yang sama semula? apabila stop lama anda perlu mengulangi cara rawatan awal iaitu membersihkan wajah dari kulit kusam/sel2 kulit mati. Dan order dengan agen yang sama supaya tidak terbeli produk Fake.

      Delete