Glowing Speed Anda Fake ke Ori?

Assalamualaikum.

Semua wanita mahupun lelaki mahukan wajah yang bersih tanpa jerawat, jeragat atau kita panggil cela di wajah. Bukan kerana mahu jadi tercantik tetapi adakalanya cela di wajah membuatkan diri kita hilang keyakinan terhadap diri sendiri juga semasa bersama orang-orang di sekeliling.

Glowing speed 24k menjanjikan kulit wajah yang bersih, berseri serta mampu merawat wajah dengan lebih pantas berbanding produk DMS yang lain. Glowing Speed didatangi dengan ramuan istimewa iaitu emas 24k yang dapat merawat dan mencantikkan wajah anda.

Malangnya, ramai yang ingin mengaut keuntungan bersama syarikat DMS 360 mengeluarkan produk-produk DMS 360 yang tiruan. Terpesona dengan harga yang murah, dan terpedaya dengan kata-kata si penjual ramai yang terbeli produk Glowing Speed fake ni.

Saya sendiri selalu memantau di facebook, lazada, instagram dan shopee terlalu banyak produk fake yang dijual. Harga asal Glowing Speed 24k Gold dari DMS 360 (DMS ONE Skinworks) ialah RM 169.00. Mungkin agak mahal bagi sesetengah orang tetapi produk yang original dengan bahan semulajadi malah berteknologi formulasi dari Korea ini, harganya amat berpatutan. Produk ini tahan 3 ke 6 bulan dengan saiz 30g. Besar kan?

Saya tunjukkan pada anda beza produk fake dan original Glowing speed 24k Gold supaya anda tidak keliru.

Perhatian: Dilarang menggunakan dan mengambil gambar ini bagi tujuan promosi atau sebaran. Hak milik DMS360 original : Emme Marina. Tujuan gambar-gambar perbualan ini untuk rujukan di sini sahaja. Harap maklum

Glowing speed fake

Original glowing speed

Jom sebarkan entri ini dengan kongsikan artikel ini kepada ramai orang. Semoga kita dapat bantu lebih ramai rakyat Malaysia.


Jika anda mahu tempah produk original, boleh terus buat tempahan di sini


3 comments

  1. Betul ke skrg dms buat promosi ? Rm 85 saya tkut fake je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiada yang kami tahu sis. Jika retail sahaja kami tidak dibenarkan membuat sebarang promosi melainkan set lengkap. Harga di pantau oleh HQ sepenuhnya

      Delete
  2. saya nak tnya, sy bru beli set gs yg wajah depan dia muka owner tu. sebelum ni saya guna yg lama punya krim siang warna oren2 pekat sikit. tp yg bru ni dia wrna oren cair2 je. n krim malam pun rasa kasar sikit. mmg yg versi baru ni krim dia lain sikit. risau jgk la saya

    ReplyDelete