Set Asas DMS360 Sudah Tiada di Pasaran!

Set asas Dermax Superskin 360 sudah agak lama kehabisan stok di HQ. Makin ramai pengguna setia DMS360 mencari set ini kerana kesukaran untuk mendapatkan stok di mana-mana stokis. Peluang yang ada pula oleh pihak tidak bertanggungjawab menyebabkan pengguna DMS terpedaya dan terbeli produk yang tiruan.


Okay, adakah produk kegemaran ramai iaitu DMS360 akan diberhentikan dan digantikan dengan set asas yang baru iaitu DMS 56 Exclusive?

Tidak sempat saya screenshot soalan-soalan pelanggan blog yang bertanyakan stok DMS360 dan status perkembangan terkini. Mana tidaknya, susahkan nak jumpa stok original DMS360. Baru-baru ini akibat tidak mampu menunggu lama stok DMS ni, ada pelanggan terbeli produk DMS tiruan. Bila saya minta gambarnya, Allah, warna krimnya sangat kuning seperti warna kunyit dan memang jauh sekali berbeza dengan warna krim DMS360 yang asal.


Krim DMS360 Tiruan

Baiklah kebenarannya set asas Dermax Superskin 360 tidak pernah hilang atau diberhentikan. Cuma sekarang ini, DMS sedang membuat improvement terhadap produk-produk DMS secara berperingkat. Anda tahu bukan Glowing Speed telah bertukar wajah dan berubah krimnya oleh kerana penambah baikkan yang berlaku? Glowing Speed sekarang dikenali sebagai GS Viral.

Insha Allah dalam 2 ke 4 minggu lagi, set asas DMS360 akan dikeluarkan dengan wajah dan nama baru. Nantikan kemunculan set asas DMS360 ini. Pastinya tidak akan mengecewakan kalian. Harga tetap sama. Sabun sama. Tetapi lebih baik.


DMS360 = RM 139 / unit

1 sabun
1 krim siang
1 krim malam


Kami sudah mula menerima tempahan pre order set asas DMS360. Tapi kepada yang sabar menunggu ya. Sebulan nak tunggu kan?


Whatsapp saya di 018-9100 852


No comments