Cara Pakai Serum Stem Cell DMS360


Cara Penggunaan Dan Penyimpanan Serum Stemcell DMS360


Stem cell DMS


Walaupun DMS360 telah lama berada di pasaran, masih ramai keliru bagaimana menggunakan serum stemcell dan cara membukanya. Oleh sebab itu, entri ini dibuat untuk membimbing anda cara yang betul membuka dan menggunakan stemcell DMS360.



Dermax Superskin 360 mempunyai 2 jenis Stemcell berbeza iaitu Supernova Serum 10x Glowing Intense dan Supernova DMSONE Stemcell Plus 24k Gold. Ramuan utama kedua stemcell ini ialah dari Swiss Apple, bezanya Supernova DMSONE Stemcell Plus 24k Gold ditambah emas flakes.


Yang mana lebih bagus?

Stemcell Apple dengan emas atau tanpa emas?


Keduanya mempunyai fungsi yang khusus iaitu meremajakan dan memberi keanjalan kepada kulit wajah menjadikan anda semakin muda walau di usia yang tua. Ringkasnya, kedua stemcell ini ialah serum anti penuaan yang amat kuat dan berkesan bagi mereka yang menginginkan kulit wajah yang sentiasa muda.


Mari saya tunjukkan cara buka serum stemcell ya. 





Kita gunakan semula penutup besi berwarna gold tersebut supaya cecairnya tidak mudah terkeluar khasnya untuk stemcell emas tu. Penutup stemcell emas DMS agak licin dan mudah ternaik. Jadi peranan penutup besi sangat digalakkan untuk anda pakai semula




Baca artikel Stemcell DMS lebih lanjut di sini

http://www.dms360original.com/2015/12/serum-superstemcell-360-5x-ganda-lebih.html