BISNES ONLINE DMS - Mudah dan Tak Perlu Kos Tinggi

Pengedar dan Dropship Online DMS 360




DMS memfokuskan promosi secara online. Kata pengasas DMS, CFU, cara itu adalah terbaik bagi pelanggan mendapatkan servis dan menjaga kualiti produk. Setuju dengan cara CFU, jika produk DMS dibiarkan di merata tempat dan tiada consultant maka sukarlah untuk kita menjaga pelanggan dan ramailah yang bakal meninggalkan DMS hanya gara-gara tiada panduan dari syarikat. Maka pengedar-pengedar DMS adalah muka aka consultant kecantikan yang sah bagi syarikat DMS 360.




Ramai sebenarnya yang suka buat part time bisnes dan whatsapp saya boleh tak nak jadi dealer atau agen sah DMS tapi budget terhad atau tanpa modal. Memandangkan permintaan yang tinggi, kami masih buka peluang ini untuk kalian semua. Tak ada syarat ketat pun. Modal pun rendah. Syaratnya kena rajin sahajalah. Ada yang berniaga dari rumah ke rumah terutama suri rumah, antara kawan-kawan dan melalui FB, Instagram dan Youtube. Macam mana nak daftar ? boleh tengok dan daftar terus di sini : Dealer / Dropship .


KONSEP DEALER/ AGEN SAH DMS





1) Apa yang dimaksudkan dengan dealer online DMS ?
- Salah satu cara untuk anda menjadi dealer / pengedar / dropship untuk KESEMUA produk sekaligus membolehkan anda menjual di laman sosial untuk menjana pendapatan secara part time dan tanpa sewa kedai atau pekerja.
- Keuntungan yang di tawarkan juga antara 20-45% berbeza setiap produk.
- Pengedar Online DMS ini terbuka kepada semua golongan. Anda bebas menggunakan imej dan iklan DMS untuk tujuan promosi di Laman Sosial anda.


2) Berapakah modal permulaan ?
DROPSHIP
- Untuk dropshipper DMS, tiada modal diperlukan. Hanya yuran komitmen sahaja sebanyak RM20 dan kekal menjadi ahli DMS sepanjang hayat dibawah stokis Emme Marina Enterprise. 



PENGEDAR/ AGEN SAH DMS
- Setiap pengedar Online harus membuat belian produk minima bernilai RM400 dengan harga sebagai pengedar DMS
- Setiap pengedar berdaftar akan menerima KAD AGEN, FLYERS, FREE GIFT dan FREE POS pada pembelian pertama kali. 

KAD NI DAH TAK DIGUNAPAKAI YE


KAD AGEN BARU

3) Kelebihan menjadi dealer / pengedar / agen sah / dropship DMS:
- Modal belian yang melayakkan anda menjadi pengedar hanya RM400 dengan belian produk. Anda juga akan menerima hadiah misteri untuk pertama kali pendaftaran,
- Keuntungan dealer dari 20 - 45% berbeza setiap produk mengikut level agen tersebut. 
- Postage percuma untuk belian RM500 ke atas.
- Pakej yang ditawarkan hanya untuk sekali seumur hidup. Tiada renewal kecuali anda tidak aktif dalam masa 6 bulan berturut-turut
- Setiap dealer boleh share semua iklan / imej dan gambar dari Laman Sosial DermaxSuperskin 360 untuk tujuan promosi.
- Dealer juga bebas untuk membuat promosi atau diskaun pada pengguna anda (tertakluk kepada syarat dan terma - DILARANG BERMAIN HARGA PASARAN)
- Anda boleh menjual, mempromosikan dan mengiklankan produk mekap DMS360 di mana-mana sahaja termasuk facebook, blog, instagram, website, tweeter, youtube & lain-lain.
- Terdapat promosi bulanan khas yang akan dibuat khas untuk dealer.
- Jualan Online sangat membantu menambah pendapatan tanpa perlu mengeluarkan kos yang banyak utk sewa dan ubah suai kedai, pekerja, bil api dan air atau lambakan stok tak terjual.
- Boleh dilakukan secara sambilan atau sepenuh masa bagi pelajar, suri rumah, pekerja swasta ataupun kerajaan.


4) Bagaimana cara permohonan dealer / pengedar/ agen / dropship :


Langkah 1: Isikan borang atau boleh terus whatsapp 018-9100 852.

Langkah 2: 
- Selepas mendapat pengesahan serta belian produk yang pertama dari pihak stokis DMS anda akan diberi KAD AGEN sebagai pengedar sah. Selepas mendapat kad agen, pengedar boleh membuat pembelian secara online melalui website www.dms360original.com atau secara talian telefon di +6018 9100 852  dengan harga pengedar.


PERHATIAN : Sila baca dengan teliti

  •  Pembayaran mesti diterima dahulu sebelum kami membuat penghantaran kepada anda.
  •  Sila check stok selepas diterima. Jika terdapat kerosakan atau kehilangan produk penggantian produk tersebut hanya di buat 7 hari selepas produk diterima oleh pengedar.
  •  Dealer mestilah aktif sekurang-kurangnya dalam 3 bulan sekali minima belian RM200 SEBULAN (level DIVA)
  •  Belian dealer yang tidak aktif lebih dari 3 bulan ke atas wajib membuat pembelian baru minima sebanyak RM250 (level DIVA).






No comments