Cara Mengenali Pengedar Sah DMS360



Assalamualaikum,

Alhamdulillah produk dan syarikat DMS360 semakin  lama semakin dikenali dan semakin digemari. Malangnya, perkara ini menyebabkan berlakunya pihak yang cuba mengaut keuntungan iaitu dengan mengeluarkan produk DMS360 tiruan.

Insha Allah, dengan entri ini semoga anda dapat menilai yang mana satu agen sah dan mereka yang cuba menipu kalian.

Dalam entri, "Bagaimana Mengenal Pasti Produk Tiruan, http://www.dms360original.com/2016/02/bagaimana-mengenal-pasti-produk-tiruan.html. Telah saya maklumkan bahawa tidak wujud istilah membeli dari pemborong atau DMS menjual produk kepada pemborong. Namun, terlalu ramai pula yang mula menggelarkan diri mereka sebagai pemborong dari HQ DMS. Pelik bukan?

Untuk apa perlunya pemborong, jika DMS360 hanya boleh dibeli dan didapati melalui stokis negeri?

Jika ada pemborong, maka lebih baik tidak perlu wujudkan peluang berniaga kepada kami semua. Stokis negeri sehinggalah mini stokis iaitu Diva sebanyak 20% keuntungan dari harga asal. Itupun modal Diva ialah RM 1500 tahu. Anda bayangkanlah usaha agen-agen sah ini untuk berniaga dan membantu anda semua mencapai impian anda dengan produk original DMS360.

Logik atau tidak?
Fikirkanlah

Saya tunjukkan contoh mereka yang cuba menipu dan menghalalkan yang sudah terang jelas adalah perbuatan yang salah.

  

Sanggup demi untuk menjual barangan fake, mereka ini edit dan menambah sendiri perkataan pemborong ke atas kad kuasa DMS360.

Kedua, setiap pengedar sah terutamanya yang berniaga online akan diserapkan ke group rahsia HQ DMS360 di mana pengasas DMS360 iaitu Cfu yang memegang group facebook ini. Dan saya serta team srikandi ada di sini. Ini buktinya.

Bak kata Cfu, kita mempunyai 40 sistem kejayaan dan salah satunya ialah "kami mempunyai Cfu"

Dan di bawah saya juga saya mempunyai anak-anak buah yang menjalankan perniagaan DMS360. Anda boleh hubungi mereka juga ya,  http://www.dms360original.com/p/stokis-dan-agen-sah-dms360-srikandi.html?m=1

Yakinlah dengan produk DMS360. Jika anda beli yang original insha Allah tidak berlaku perkara yang tidak diingini berlaku.

Bukan kami tidak bicarakan isu fake yang semakin berleluasa ni tahu.
Jika kalian ingin saya bantu semak dengan siapa anda berurusan, original atau fake. Sila hubungi saya di talian 018-910 0852.

Bagaimana untuk saya semak agen@penjual dms ialah dengan berikan saya no tel agen tersebut dan lebih baik jika ada nama leader beliau.

Sekian, terima kasih

Peluang agen serendah RM400 @ RM 1000 dibuka sekarang pada keuntungan bersih 20%.


Dengan pembelian 2 unit 5in1 DMSONE Exclusive anda layak mendapat 20% komisyen selepas pembelian seterusnya dan kelayakan sebagai AGEN SAH DMS360


Atau cara kedua, terus mendapat untung runcit sebanyak 20% bersih daripada pembelian minimum RM 1,000 ke atas.

Untuk maklumat lebih lanjut,


No comments