Turun 20kg Selepas Bersalin Anak Ketiga


Situasi pelanggan:

customer pada mula nya rasa down sgt bila berat badan tiba-tiba naik mendadak selepas bersalin anak ketiga...di ejek oleh sedara Mara,dan kawan-kawan suami sindir beliau...
Puan fiza merupakan rakan dari sek men nana...selepas melihat nana di facebook ..dgn menjadi kan nana sebagai testimoni selepas menggunakan product dms miss slim..berjaya beliau nekad untuk Kurus seperti nana ..masa berjumpa beliau nana mmg betul-betul terkejut ..sbb masa sek men beliau Kurus saja ..dgn berkat kesabaran beliau Dan sokongan suami ..beliau berjaya menurunkan berat bdn Dari 84kg Nov 2016...skrg 64kg Feb 2017..alhamdulillah... 20kg hilang dalam masa 4 bulan tanpa diet dan senaman dan tahan lapar.

Alhamdulillah..

Sebuah kejayaan daripada produk di bawah syarikat dms360.

Miss slim merupakan produk khas untuk para wanita dan lelaki yang mempunyai masalah untuk menurunkan berat badan. Tidak kiralah berapa kilo anda sekarang, dengan miss slim insha Allah boleh berjaya.

Paling penting, sabar dan yakin akan produk serta mengikut panduan yang diberikan oleh kami sebagai konsultant produk dms360.

Apa Istimewanya Produk Kurus Miss Slim Ni?

Jom kita lihat


Dengan pengamalan sebiji sehari atau dua biji sehari ianya memberikan kesan positif terhadap pembakaran lemak di dalam badan anda.

Sebotol hanya RM100 sahaja.
Kandungan 30 biji.
Dimakan 1 atau 2 biji setiap pagi.


Untuk tempahan,

Hubungi saya

Emme Marina (Stokis Leader)
Independent Beauty and Health DMS Products
0189100852


No comments