Coffee Monatox DMS Langsing Selepas Bersalin

" Masalah utama wanita  yang  melahirkan anak ialah  kenaikan berat badan, perut mengeleber, buah dada  kendur,  selulit dan pelbagai masalah kecantikan  yang  lain. Kembali langsing  bukan  sekadar untuk kurus, tetapi perlu sihat dan cergas.  Langsing  yang cergas lebih menawan berbanding  langsing  yang  kurus dan tidak bertenaga.  Tumpuan pelansingan ialah memilih rawatan  yang  sesuai, produk  yang  sesuai serta  boleh mendapatkan sesi kaunseling  dengan pakar pemakanan dan juga  juru kecantikan bertauliah "

Ebook Berpantang
Puan Masayu Ahmad

Proses semasa berpantang merupakan proses kritikal bagi seorang wanita berusaha mengembalikan kesihatan dalaman mereka dan kecantikan luaran.

Setelah 9 bulan badan mengalami perubahan hormon, peningkatan berat badan serta masalah wajah yang kurang seri, berjerawat ataupun jeragat. Selepas bersalin,badan wanita mula kembali seperti sedia kala.

Penyusuan sepenuh masa oleh ibu kepada bayi mampu mengecutkan rahim dan membantu menyahkan darah-darah beku di dalam rahim. Pada masa sama, mampu menurunkan berat badan si ibu. Namun, tidak dinafikan ada ibu yang tidak dapat menurunkan berat badan malahan semakin naik walaupun selepas bersalin.

Rutin penyusuan dan pemakanan seimbang tidak mampu membantu ibu mendapatkan berat badan ideal sebelum bersalin. Wajah yang kusam juga semakin kusam tanpa bantuan produk luaran ataupun dalaman.

Alhamdulillah, syarikat Dermaxsuperskin 360 mempunyai semua solusi yang anda perlukan.

Produk dalaman yang boleh dicuba ketika berpantang dan menyusukan anak bagi kesihatan dalaman juga mampu kuruskan badan serta memberikan keserian wajah si ibh ialah kopi montok. Selain kelebihan tersebut, kopi montok ini mampu menambahkan susu badan ibu dan menyokong payudara ibu supaya kekal tegang dan tidak kendur.

Apabila bayi sudah mula makan, ibu boleh cuba produk khusus bagi menurunkan berat badan iaitu miss slim dan fat away. Kedua produk keluaran DMS360 ini, dibuat dari ramuan semulajadi tanpa bahan yang membahayakan ibu mahupun bayi.

Bagi kecantikan luaran pula, terdapat beberapa pilihan set asas yang boleh anda cuba dan tidak memudaratkan bayi anda juga. Produk ini 100% tanpa bahan kimia bahaya dan diperbuat daripada bahan semulajadi.


Packaging terbaru kopi monatok

Ibu dalam berpantang...??
Nak kurus slim balik tapi terbatas...??
.
Jangan risau ibu-ibu semua... Mesti ada caranya.. Cuba dan amalkan selalu Coffee Monatox nie setiap pagi sebelum breakfast. InsyaAllah akan nampak keberkesanannya.

Kebaikan kopi ini membantu memperbanyakkan susu badan. Semakin kerap anak menyusu, makin kecil laa lemak-lemak berlebihan ditelan si kecil anda.

Yang mana terlondeh kiri kanan breast, punggung pula lebar, perut menggeleber dengan coffee monatox boleh UP! UP! kan semua tu.

Syaratnya ibu-ibu hanya perlu konsisten aje tau.

Wajib Cuba Jika Nak Suami Bertambah Sayang dan Sayang.


FUNGSI/KELEBIHAN/MANFAAT/KEBAIKAN KOPI MONTOK

COFFEE MONATOX DMS360

★Menjadikan kulit putih dan GLOWING
★Mencantikkan kulit
★Mencantikkan payudara
★Menaikkan punggung yang jatuh
★Menaikkan payu dara yang kendur
★Membentuk payudara yang besar tegang dan montok
★Membentuk punggung yang jatuh
★Mencantikkan kulit dan merampingkan betuk badan
★Meningkatkan keinginan untuk bersama
★Menambah tenaga
------------------------------

PANTANG LARANG DAN SOALAN LAZIM/FREQUENT ASKED QUESTION(FAQ) KOPI MONTOK

Q:Ibu mengandung boleh cuba coffee monatox ker?
A:boleh.
Q:ibu berpantang dan menyusu boleh minum x?
A: boleh. sesuai diamalkan ketika pantang dan ibu menyusu juga tiada masalah.
Q:boleh kurus juga tak?
A: boleh.kerana ia ada fungsi dietnya tersendiri
Q: Bila boleh nampak keberkesanan nya?
A: insyaAllah dalam masa 14 hari

Juga mohon ibu perbanyakkan minum air kosong supaya kesannya lebih pantas berkesan dan air merupakan medium terbaik untuk membuang toksin dan membanyakkan lagi susu badan.


Terjumpa di facebook, antara kaedah yang digunakan untuk motivasi diri supaya dapat minum air kosong 3 liter sehari. Baguskan?

Mari saya kongsikan testimoni wanita dan ibu yang berjaya kuruskan badan serta mengembalikan keyakinan diri mereka selepas mencuba Coffee Monatox ni.


Sebotol mengandungi 15 sachet sahaja.

Berharga RM75.00 (percuma postage bagi semenanjung dan tambah RM4 bagi Sabah Sarawak)

Jika anda sudah bersedia untuk kembali langsing, ketat, gebu dan cantik marilah cuba kopi monatok dari DMS360 kami.

Anda pasti jatuh hati ;-)


Whatsapp hotline: 0189100852



No comments