Stokis DMS360 Masih Aktif

Assalamualaikum, alhamdulillah diberikan kesempatan dari Ilahi untuk saya menulis entri buat kalian semua hari ini. Maaf sangat-sangat dari saya kerana semakin kurang info mengenai DMS dan tips kecantikan atau penjagaan badan. Sungguh kami semua masih aktif dan membuat jualan setiap hari bersama Dermax Superskin 360 (DMS360).


Mari kita berkenalan semula.


Hai semua, nama saya Emme Marina salah seorang stokis sah produk DMS 360. Saya sudah bersama DMS dari tahun 2013 sehingga kini 2019 dan alhamdulillah tahun depan 2020.


Dalam kebelakangan tahun ini kita melihat terlalu banyak produk yang telah dikeluarkan oleh HQ, selepas itu HQ mula sepi dan agen ramai keluar. Saya akui dari segi marketing dan brand DMS semakin kurang kerana HQ sendiri mungkin terlalu banyak tumpukan perhatian pada perkembangan syarikat ke produk selain DMS 360. Namun percayalah, kami yang masih aktif tetap setiap hari mempromosikan produk DMS dan share kebaikkan DMS dari penjagaan wajah dan badan.


Yang saya suka sekarang, kita fokus pada produk-produk asal kemunculan DMS haaaa... Dan semua stok ini sentiasa ada. Habis sahaja kita restok dan begitulah setiap masa. Produk DMS tetap mendapat permintaan dari regular customer dan pengguna baru.



Mari saya kongsikan poster terbaru yang saya siapkan. Patutnya lama dah share ye tak.


produk dms360 dermax superskin 360

stok stokis kami. tersusun molek di dalam rumah masing-masing. 
Tahukah anda semua agen dan stokis DMS360 majoritinya ialah seorang surirumah?

Jeng Jeng




produk dms360 dermax superskin 360

Ini adalah kesemua produk DMS360

Pastikan produk DMS yang anda beli itu adalah original ya. Lihat packaging kami, kalau lain jangan beli!



agen sah dms360 2019

AHHH!

Yes, kesemuanya agen sah DMS mempunyai kad agen yang saya tunjukkan ini. Warna biru atau hitam. Opps, yang ni kad saya, dan saya edit letak gambar saya.





(itupun ada scammer ambil kad saya, jual fake dan mengaku saya adik dia!!!)

Laporan polis dah dibuat pun.
Harap scammer tu tak buat lagilah.



Saya tiada kakak atau adik yang jual DMS ya.




Untuk sebarang pertanyaan atau order, 
terus wasap saya di


018-9100 852
018-9100 852
018-9100 852

No comments