Boleh Ke Campur Produk DMS 360 dengan Produk Skincare atau Kosmetik Lain?

Boleh ke campur-campur bila pakai set asas DMS 360/ Glowing Speed atau mana-mana set skincare DMS ni dengan produk Brand lain?

Ramai bertanya dan ramai takut-takut nak bertanya,

Jawapannya: BOLEH

Adakah produk DMS 360 ada kandungan pelik atau was-was sehingga langsung tidak boleh dicampur adukkan dengan produk skincare dari syarikat lain? TIDAKLAH!

Bahan-bahan dari skincare DMS insha Allah tidak memudaratkan jika anda nak campur. Contohnya anda nak pakai set asas DMS 360 Rescue (Brand A). Serum dari Brand B. Foundation dari Brand C. Boleh sahaja. 

Sememangnya bila kita berbicara sebagai consultant DMS kita menasihatkan kalian sebaiknya memakai produk-produk segandingan dari syarikat DMS. Tetapi kita faham ada yang boleh beli set lengkap sekaligus ada yang belum boleh lagi. Ada yang nak habiskan stok Brand B, ada yang dah biasa pakai Brand C. Jadi takkan kita nak paksa anda pakai produk kami semata-mata nak lariskan jualan. Tidak baik begitu.

Cumanya kesan yang lebih baik ialah apabila jika pertama kali kita nak pakai DMS ni, seeloknya jangan campur dahulu. Set asas DMS bertindak sebagai set perawatan wajah kan? Jadi akan ada proses merawat dan memulih. Oleh sebab itu, pada awal pemakaian anda jika boleh, elakkan dahulu pakai serum atau foundation Brand lain. Bila muka dah ok, kesan positif mula dirasai. Muka semakin elok.. Haa, anda sambunglah semula pakai produk Brand lain. Insha Allah tak jadi apa-apa.

Lebih bagus lagi, jika berkemampuan beli set lengkap DMS. Anda belilah satu set lengkap terus! Walaupun harganya tinggi tetapi produk DMS ni semuanya tahan lama. Anda beli sekali set asas + serum + foundation tu nak repeat order balik 3-5 bulan kemudian.. Haa, ada ramai yang kalau dah pakai foundation dengan serum DMS repeat balik selepas beberapa bulan. Jadinya sangat-sangat menjimatkan! Berbaloi set lengkap DMS untuk kalian cuba.

Set Asas DMS 360/ Glowing Speed/ DMS ONE





Serum DMS360



Foundation DMS





Untuk tempahan produk DMS, pastikan hanya yang original sahaja baru beli :)
Whatsapp 0189100852. 

No comments