DMS 360 Rescue Dan Glowing Speed Galatica Produk Baru Ke?

Sudah lebih seminggu kedua produk ini dilancarkan oleh syarikat DMS360. DMS 360 Rescue dan Glowing Speed Galatica ni produk baru DMS lagi ke? Pasti ramai tertanya bukan?

Tidaklah!

Sebenarnya kedua produk skincare ini merupakan produk utama DMS yang telah sekian lama direhatkan. Haa, anda pasti perasankan set asas DMS 360 dan Glowing Speed dah lama kita tidak pasarkan dan dikeluarkan pula dua produk baru iaitu DMS VIRAL dan GS VIRAL. 

Keliru bukan? Bukan anda sahaja, kami ni pun walaupun stokis leader adakalanya tidak dapat mengagak tindakan CFU. Disebabkan terlalu banyak lambakan produk Fake DMS dan Fake Glowing Speed maka kedua produk itu direhatkan seketika untuk memberi laluan pelaksanaan syarikat DMS. Harus dilakukan sesuatu bagi menangani isu tiruan ni.

Okay. Jadi anda pasti nak tahu. Keempat-empat produk ini sama atau tidak?

Baiklah.

Dermaxsuperskin 360 ata DMS 360 Rescue ialah set asas asal DMS 360. Manakala, Glowing Speed Galatica ialah set asas Glowing Speed 24k Gold Version. Hanya diubah nama dan rupa baru sahaja. Insha Allah tiada perubahan pada krim dan ramuan kedua produk ini.



Anda tidak perlu khuatir lagi kerana produk hot demand DMS kini sudah kembali di pasaran! Bolehlah terus menempah dengan saya atau jika anda nak guna kredit kad juga boleh. Untuk pembelian menggunakan kredit kad boleh dilakukan di kedai shopee saya ya.. www.shopee.com.my/emmemarina . Untuk konsultasi boleh terus whatsapp 018-9100 852. 

Jadi adakah DMS Viral dan GS Viral produk yang sama atau tidak dengan dua produk di atas? Jawapannya TIDAK!

DMS VIRAL dan GS Viral ialah produk baru dari syarikat DMS yang dibuat hampir serupa kepada kedua set asas hot demand ini. Maka, kami ada 4 set asas yang hampir sama namanya.

1. DMS 360 RESCUE
2. GLOWING SPEED GALATICA
3. DMS VIRAL
4. GS VIRAL






Dapatkan produk DMS yang original hanya dengan agen sah DMS.









No comments