Kesan Tindak Balas Skincare DMS360/ Cermin Seri/ Glowing Speed


Tanda-tanda tindak balas DMS360/ cermin seri/ glowing speed pada kulit:

STEP 1 Semua radang bawah kulit akan dikeluarkan,ruam kecik, jerawat, kulit kemerah-merahan, bengkak mata dan merenyam..mungkin juga berpunca dari resdung atau bahan kimia.
*Untuk melegakan ketidakselesaan.. berhenti penggunaan krim malam selama seminggu..dan teruskan penggunaan serum..lagi kerap lagi baik..
*Setelah Kulit kembali pulih..sambung penggunaan krim malam tipis-tipis.

STEP 2 Kulit akan rasa berminyak atau kering disebabkan tindak balas DMS360/cermin seri/glowing speed dalam menaturalkan PH kulit.

STEP 3 Kulit akan kering atau menegang dan bahagian-bahagian bermasalah seperti jeragat..kulit kusam..whitehead..bekas jerawat hitam akan terkupas secara lembut..process peeling.

STEP 4 Kulit rosak habis dirawat seterusnya akan pulih seperti sediakala

Note: Penggunaan set rawatan dan serum secara konsisten akan menjadikan kulit lebih sehat dan anjal.
Kolegen dalam set rawatan dan serum membantu penumbuhan sel-sel baru dan seterusnya menghasilkan kulit yang gebu , cerah dan cantik sampai bila-bila.

Jika tiada tindak balas seperti berikut..Tahniah anda memiliki kulit yang sehat..sila abaikan sahaja yang diatas..

Sekian Terima kasih..merawat lebih baik dari mengubati..jom cantikkk..👸👰

Beauty is responsibility


14 comments

  1. Saya sudah pakai dms360 selama sebulan.muka sy naik jerawat n ruam2 Dan mengelupas . Apakah yg patut sy lakukan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam shafiqah. sila rujuk semula dengan agen sah dms yang anda beli ya. Setiap agen bertanggungjawab menjaga dan guide pelanggan mereka.

      Delete
  2. sis saya guna dms glowing speed dgn serum stemcell tapi ada naik bintik2 & jerawat kat dahi..sy baru pkai 2 mgu..ni tindak balas atau sy kne stop dulu ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam yana. glowing speed dan stemcell keduanya mempunyai ksan yang kuat pada wajah. cara pemakaian kedua produk ini haruslah betul. sila dapatkan penjelasan mengenai cara pakai glowing speed, dan stemcell. pastikan kadar pemakaian adalah bertepatan. tidak terlebih

      Delete
  3. Salam sis..saya baru 3hr pakai set glowing speed&serum..kini kulit muka saya jadi agak gelap..adakah ini dinamakan tindakkan awal produk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. Kulit menjadi sedikit gelap pernah terjadi kepada pelanggan saya. Disebabkan tindak balas antara produk dms dengan produk sebelumnya. Namun jika anda was-was pastikan dahulu original atau palsu. dan dapatkan consult apa perlu dilakukan seterusnya

      Delete
  4. Salam..saya pakai dms360.. Kulit kering n menggelupas..pedih..knpe ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. kulit kering dan menggelupas mungkin kerana tindak balas sabun. Sabun biasanya pada permulaan pemakaian akan menyebabkan kulit tegang dan jika dipakai terlalu lama boleh mengakibatkan pedih kerana ketegangan tersebut. malah, penggelupasan halus berlaku apabila kulit menjadi kering. tetapi produk dms bukan produk penggelupasan, maka penggelupasan halus yang berlaku dan bukan jenis yang besar-besar ye. ianya sementara sahaja. sila dapatkan panduan dengan agen sah dms apabila berlaku kesan semasa awal penggunaan.

      Delete
  5. Sy nak kawin lg brpa hari, Konon2 yakin dgn DMS360, Bru pakai smnggu kulit rosak, kering, mengelupas, mkin hitam. Siapa nak bertanggungjawab? Agen ke pngeluar? Produk kcantikan ni skejap je naik dan turun

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. Mulanya soalan saya, ianya sah original atau tidak? kedua, sejarah pemakaian produk. ketiga, sudahkan wajah direhatkan sebelum memakai DMS? Jika produk adalah original pasti agen sah akan berikan panduan seterusnya. Jika adalah fake ianya bukan tanggungjawab pihak DMS atau mana-mana wakil agen. pastikan juga cara penggunaan dan pretreatment adalah betul.

      Delete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Saya baru pakai glowing speed..adakah normal kulit muka menjadi gatal dan merah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak normal. Sila dapatkan consultation semula dengan agen sah anda. Betul tak produk tu glowing speed dan kenal pasti produk dengan kulit anda

      Delete
  8. Salam sis.. betul ke produk ni ada mercury? Saya pengguna setia dms360. Taknak la produk ni boleh mudaratkan muka dah kesihatan saya untuk jangka masa panjang. Mohon pencerahan

    ReplyDelete