Atasi Masalah Jeragat Dengan Skincare DMS. Terbukti Berkesan!

Masalah jeragat yang baru nak naik, pigmentasi atau bintik hitam di atas pipi sangat merimaskan. Lebih teruk jika jeragat mula merebak dan naik ke atas hidung dan sekitar wajah!

Tahukah anda?

Antara salah satu penyebab jeragat ini hadir selain masalah hormon dan keturunan ialah kesilapan kita semua tidak suka memakai krim siang dan sunblock. Penyebab utama sinaran UV jahat pada waktu siang ialah perkara yang ramai wanita kurang ambil perhatian. 

Tidak kisah dan peduli untuk luangkan sedikit masa hanya calitkan sahaja krim uv pada wajah setiap hari mampu membantu anda menghilangkan dan mencegah masalah jeragat atau bintik hitam dari bertambah buruk. 

Mari saya kongsikan kejayaan produk penjagaan muka DMS dalam mengatasi masalah jeragat ini.


Alhamdulillah. Tidak kiralah sama ada anda mahu mencuba dahulu set asas atau set lengkap. Produk ini mampu membantu anda memudarkan bintik hitam pada wajah dan sekaligus memberi seri dan awet muda. Wajah yang berjeragat selalunya menyebabkan wajah menjadi kusam, kering dan tampak tua. Insha Allah, dengan produk DMS hajat anda semua untuk bebas jeragat pasti tercapai dengan penggunaan konsisten. Yang penting, cuba dahulu dan beri masa supaya produk ini dapat merawat wajah anda sepenuhnya.

Set DMS terdiri daripada 3 jenis iaitu:

1. DMS360 RESCUE - Sesuai semua jenis kulit dan umur


2. DMSONE - Untuk kulit kering dan sensitif



3. GLOWING SPEED GALATICA - Sesuai kulit minyak/ kombinasi dan normal juga disyorkan untuk wanita berusia 28thn ke atas.



Untuk lebih rawatan intensif, saya cadangkan anda tambah sunblock anti jeragat iaitu 4D foundation atau 5D Foundation

4D sesuai bagi semua jenis kulit dan tampak natural.




5D pula untuk kulit kering-normal dan mereka yang memiliki kulit cerah-putih.



Kedua foundation ini anda boleh jadikan masker jeragat juga.

Mari dapatkan produk DMS hari ini. Usah lewatkan pembelian ini supaya wajah anda semakin berseri malah bebas jeragat!

Whatsapp 018-9100 852















No comments