Set Asas DMS360 Dermaxsuperskin 360 Kini Kembali Setelah 6 Bulan Tiada di Pasaran! Dapatkan Segera dengan Agen Sah DMS




Bismillah

Set asas DMS360 telah lama tiada di pasaran sejak hujung tahun lepas. Dengan isu DMS tiruan yang terlalu berleluasa, syarikat DMS Three Sixty telah memberhentikan set asas ini dan mengeluarkan DMS Viral sebagai gantian. Namun, DMS Viral bukanlah set asas DMS360. Produk terlaris dan kegemaran ramai iaitu DermaxSuperskin 360 ini tetap menjadi igauan dan pilihan ramai pengguna DMS.

Alhamdulillah, set asas DMS360 kini kembali kepada anda semua tidak lama lagi. PRE ORDER DMS360 telah dibuka di stokis kami namun stok yang dikeluarkan oleh HQ adalah sangat limited. Dijangkakan 1000 kotak sahaja akan dikeluarkan kepada 20 Founder DMS termasuklah kami. 


Kenapa Set Asas DMS360 Terlalu Diidamkan dan Disukai Ramai?

Jawapannya kerana produk ini berkesan dan boleh dipakai tidak kira umur mahupun jantina. Kesemua yang mencuba produk DMS360 suka akan perubahan positif yang mereka alami dan terus setia bersama produk kecantikan DMS. 

Mari lihat testimoni DMS yang sangat mengagumkan, Alhamdulillah dengan set asas DMS mereka mendapat wajah yang mereka impi-impikan. Anda juga boleh :)


















Nasihat saya sila dapatkan dengan agen sah kad agen BARU. Untuk pastikan anda tidak terbeli produk FAKE. Update hari ini, 18 April 2018, set asas DMS360 masih belum ada di HQ apatah lagi di pasaran. Dan awal Januari lepas ada dikeluarkan set DMS360 yang fake. Bukan nak menakutkan kalian, cuma bimbang apabila anda terbeli fake kemudian anda mula mengeluarkan pelbagai fitnah dan tohmahan terhadap seller DMS. 




Agen sah DMS yang aktif telah pun dikenal pasti dan diupgrade kepada KAD AGEN BARU. Oleh itu, anda mudah mengenali agen sah atau pun agen fake. 

Tempahan set asas DMS360 telah dibuka. Berbaki kurang 30 Kotak di stokis kami. Anda boleh dapatkan untuk diri anda atau borong set asas ini kerana stok 1000 ini bakal habis dalam masa seminggu sahaja lagi. Kemudian DMS360 akan pending untuk perubahan packaging yang baru. Ini akan mengambil masa lagi sebelum pengeluaran set DMS 360 kembali stabil seperti sediakala. 


Syarikat DMS tidak mengeluarkan produk DMS kepada mana-mana kedai toko jamu. Mohon kalian mendapatkan produk ini di agen-agen DMS berdekatan anda atau boleh terus hubungi saya di talian 018-9100 852.

Mulai April 2018, kesemua tempahan bersama agen sah anda bakal mendapat tiket cabutan bertuah DMS. 



No comments