[BARU] Kopi Hijau / Green Coffee DMS360 Untuk Kurus dan Sihat




DMS360 Green Coffee :

Kopi Hijau untuk Kurus dan Sihat


Kopi hijau ialah green coffee yang berasal dari biji kopi yang belum mengalami proses pemanggangan /roasting sebagaimana minuman kopi biasa yang kita minum. Biji kopi yang belum dipanggang mengandungi kandungan Asid Klorogenik yang jauh lebih tinggi (3x ganda), yang berupaya menjadi 'booster' sebagai pembakar lemak & kalori lebih pantas, meningkatkan stamina seterusnya mencegah pembentukan lemak baru di bawah lapisan kulit. Disebabkan itu, Kopi Hijau digunakan secara meluas untuk tujuan diet dan penurunan berat badan secara sihat dan selamat. 

Kopi hijau atau Green coffee menjadi produk viral oleh individual yang ingin mengurangi lemak berlebih dalam tubuh.Populariti kopi hijau meluas sejak di tayangkan oleh salah satu program kesihatan paling terkenal di dunia, The Dr. OZ Show. Kopi hijau terbukti mampu membantu menurunkan berat badan, mengawal selera makan, pembentukan lemak baru dan menyihatkan tubuh badan pada pengamalnya.

Oleh kerana mempunyai nilai komersial yang bernilai, wujudnya produk DMS360 GREEN COFFEE yang mempunyai kandungan kopi hijau yang tinggi bagi membantu anda kurus, menurunkan berat badan secara semulajadi tanpa perlu berdiet ketat. Hanya dengan amalkan minuman ini secara rutin. Pasti anda akan terkejut dengan hasil ajaib minuman ini.

SEDAP U OLLS GREEN COFFEE DMS !!

Viral GREEN COFFEE BY DMS menjadi jadi sekarang

Baca kandungan GREEN COFFEE DMS .

KANDUNGAN DALAM GREEN COFFEE DMS ⤵
✔ serbuk kopi hijau
✔ frucktosa
✔ susu skim
✔ teh hijau
✔ spirulina
✔ serbuk rumput gandum

Keberkesanan dan keistimewaan DMS kopi hijau atau Green Coffee ialah ramuannya mengandungi 3 elemen penting dalam menurunkan berat badan.

Teh Hijau

Teh hijau telah lama dikenal sebagai pengganti minuman seperti kopi dll, yang lebih sehat karena rendah kandungan kafein dan mengandung antioksidan alami yang sangat kuat yang disebut dengan polifenol. Antioksidan jenis ini tidak hanya membantu menyehatkan tubuh, kulit, dan rambut, tetapi juga membantu menghambat pertumbuhan sel kanser.

3 Kelebihan Utama Teh Hijau:

- Menurunkan berat badan
- Mengurangi kolestrol
- Mengurai tekanan darah

Spirulina

Spirulina adalah jenis cyanobacteria uniseluler, yang menyerupai bentuk spiral kumparan. Ini berisi pigmen, klorofil dan phycocyanin, yang memberikan warna biru-hijau. Tanaman ini ditemukan di laut dan air yang beralkali segar, dan juga dibudidayakan di berbagai belahan dunia untuk memenuhi kebutuhan suplemen.

Ganggang ini berisi semua 8 asam amino esensial dan kadar protein tinggi sekitar 70%. Jauh lebih tinggi, dibandingkan dengan banyak sumber makanan populer protein lain. Selain protein, tumbuhan ini sangat kaya akan vitamin E, beta-karoten (prekursor vitamin A), vitamin C, vitamin B kompleks, khususnya vitamin B12.

Meningkatkan kekebalan tubuh. Manfaat spirulina dapat memperkuat sistem kekebalan tubuh dan meningkatkan kemampuannya untuk melawan infeksi dan agen menular seperti, virus bakteri.

Karena sifat antioksidan, manfaat spirulina dapat memberikan perlindungan terhadap kerusakan sel dan jaringan, yang disebabkan oleh radikal bebas. Radikal bebas adalah partikel yang sangat reaktif yang mengoksidasi sel-sel tubuh dan jaringan dan dengan demikian, berkontribusi terhadap perkembangan beberapa penyakit.

Serbuk Rumput Gandum

Rumput gandum dianggap sebagai nutrisi super, atau “makanan super hijau” premium yang alami. Rumput gandum tidak hanya bermanfaat batangnya tapi juga akarnya. Akar rumput gandum mengandung 13 dari 17 asam amino dan berisi sejumlah zat yang dapat memerangi penyebab kanser. 

Kajian membuktikan bahawa gandum rumput membantu menurunkan berat badan dan menahan kelaparan. - American Journal of Lifestyle Medicine (2008)


3 kelebihan serbuk rumput gandum bagi menurunkan berat badan



1. Mengurangkan Berat Badan


Jika anda perlu menurunkan berat badan beberapa kilogram, rumput gandum mungkin jadi jawapan. Anda perlu meminum jus rumput gandum setiap hari atau mengambil suplemen rumput gandum. Cara ini jelas bermanfaat. Wheatgrass berkesan mengatur kelenjar tiroid yang fungsinya penting untuk mengelakkan penambahan berat badan.

2. Mengurangkan Nafsu Makan

Rumput gandum mempunyai sangat banyak nutrisi sehingga tubuh anda tidak menginginkan makanan lain untuk mengisi kekurangan vitamin atau mineral. Ini selaras dengan kemampuan wheatgrass membantu anda mengurangkan berat badan.

Wheatgrass juga penting untuk usaha anda mengelakkan makanan ringan yang penuh lemah, gula, dan tidak sihat. Minum segelas jus rumput gandum setiap hari semasa perut masih kosong dan wheatgrass akan membantu mengurangkan makan berlebih sepanjang hari.

3. Detoksifikasi Sel-sel Tubuh

Jika anda fikir minum jus biasa merupakan puncak detoksifikasi, anda salah besar. Rumput gandum mungkin kelihatan mudah, hanya rumput. Tapi sebenarnya, wheatgrass merupakan salah satu agen detoksifikasi paling ampuh secara alami kerana tingginya kealkalian (basa). Faktanya, hanya dengan satu auns wheatgrass sudah setara dengan nilai nutrisi dalam lebih satu kilogram sayur-sayuran hijau lain.

Terbaik bukan?

Semua kebaikkan dan keunggulan ramuan sehat dalam 1 kopi hijau!

Pertama di Malaysia dengan gabungan kopi hijau dan teh hijau diadunkan bersama khasiat sayur hijau bermutu tinggi khusus untuk kesihatan dan menurunkan berat badan anda!

Sebab itulah warna kopi hijau DMS360 ni pekat hijaunya. Rasanya juga amat sedap, berlemak dan pasti menjadi kopi kegemaran anda!

Nak kurus tanpa diet?
Nak kurus dan bertambah sihat?

Cubalah kopi hijau DMS360!

Wooowww best kan !!!

Mengapa anda perlu pilih Green Coffee DMS ?


Bukan hanya mencairkan lemak dalam badan dengan cepat u olls . Tetapi green coffee dms yang tinggi dengan oksida boleh mengekalkan awet muda.

Dan dengan ramuan terbaik kami anda pasti akan miliki berat idaman yang anda idamkan selama ini. Paling penting, anda cuba dan konsisten mengamalkan kopi hijau kami. 

Belum cuba belum tahu.

Apa itu Chlorogenic Acid dalam Kopi Hijau?


Orang mengambil kopi hijau untuk faedah kesihatan yang dianggap sebagai asid Chlorogenic. Penyakit yang paling biasa dapat membantu adalah obesiti, diabetes, dan tekanan darah tinggi, walaupun ia telah digunakan untuk masalah kecil lainnya.

Dalam kes tekanan darah tinggi, asid chlorogenic dianggap mengurangkan tekanan darah pada kadar yang lebih perlahan. Ia juga boleh membantu orang-orang yang sudah mendapat ubat tekanan darah dengan membantu ubat untuk mengekalkan tahap tekanan darah. Jika anda melihat sisi penurunan berat badan asid Chlorogenic, ia dianggap membantu meningkatkan metabolisma anda dan mengekalkan gula darah anda pada tahap normal. Membantu mengawal gula darah anda juga boleh mengekalkan kencing manis daripada mengalami banyak pancang gula darah.



Hijaukan Saluran Gastro-Usus, Bebas daripada pencemaran!



Kebaikkan Kopi Hijau DMS360

GREEN COFFEE DMS30


 Meningkatkan konsentrasi otak
 Menurunkan kadar gula yang tinggi dalam darah
 Detox liver
 Menurunkan tekanan darah tinggi
 Mengurangkan nafsu makan
 Membakar lemak
 Meningkatkan metabolisma dalam badan
 Menurunkan berat badan
 Mencantikkan kulit, Anti-pengoksidaan dan awet muda
 Meningkatkan fungsi sistem pencernaan
 Melembutkan najis, menggalakkan pergerakan usus
 Mencegah dan membantu masalah sembelit serta buasir
 Mengawal atur tahap kolestrol


Green Coffee DMS


✔ 100% Semulajadi
✔ Mudah, senang, Enak dan sihat
✔ Tidak berasa sakit perut
✔ Tidak menyebabkan cirit-birit
✔ Tidak mengandungi bahan julap

Siapa sesuai amalkan kopi hijau DMS360?


- Wanita
- Lelaki
- Masalah darah tinggi, kencing manis
- Mengalami masalah berat badan kritikal
- Ingin detoks toksin dan lemakdalam badan
- Mahu mengamalkan kehidupan sihat
- Mengurangkan nafsu makan
- Ibu menyusu (ini kerana terdapat 2 ramuan utama terbaik buat ibu iaitu serbuk rumput gandum dan spirulina namun disarankan hanya 1 sachet sahaja sehari atau secara berselang. Berhenti jika ASI tidak serasi dengan bayi ya)

Tidak disarankan kepada ibu hamil. Kanak-kanak.

Sekotak RM90.00 / 15 Sachets


Sangat aaauuummmm
Produk DMS pasti memberi kepuasan buat Uolls..

Watsapp  018-910 0852

Apa kata pelanggan DMS yang sudah cuba Kopi Hijau DMS360?



Pastikan ORIGINAL SAHAJA

Produk ini sudah terlalu banyak FAKE, malah ramai give up pakai produk DMS kerana salah guide dari penjual yang tidak bertanggungjawab


Oleh itu pastikan anda membeli dengan AGEN/STOKIS SAH DMS360


Kualiti dan keselamatan produk terjamin
malah, bimbingan disediakan secara ekslusif buat anda semua


Berminat ??

Untuk tempahan,
Agen dan pengedar SAH DMS360
Emme Marina (ID: 1648)
Hubungi saya di talian 018-9100852


Sertai Channel Info Kami


Live update dan testimoni

Testimoni dan Tips penjagaan kecantikan dgn DMS360original. Dapatkan produk dms dengan pengedar sah dms360. Pastikan ori



KONSULTASI PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN
www.dms360original.com
sahaja


Jika anda mempunyai masalah selepas menggunakan produk DMS, sila rujuk entri ini ya. 
Saya telah jelaskan bagaimana cara pemulihan dan cara anda patut lakukan.


Sila rujuk agen sah anda untuk guide sepenuhnya
Jangan risau, semua agen berdaftar memiliki kepakaran produk DMS ini




Stokis, agen dan dropship diperlukan
hubungi hotline: 018 9100852

bisnes dms, inshaa Allah sukses


syarat dan modal agen/dropship 


No comments