Apa itu Serbuk Ekstrak Konjac?

Apa Extract Konjac?

Ekstrak Konjac disediakan daripada sejenis tumbuhan rumput saka dengan tenaga yang rendah, rendah protein, dan serat yang tinggi, Ia dikenali terutamanya untuk umbisi berkanji, satu struktur ubi-seperti itu sebenarnya adalah sebahagian daripada tumbuh-tumbuhan batang, tetapi yang tumbuh di bawah tanah dan bertindak sebagai organ penyimpanan untuk kilang.Glucomannan Konjac adalah komponen utama ekstrak Konjac. Glucomannan digunakan sebagai bahan tambahan makanan untuk penebalan dan mengemulsi sifat-sifatnya, dan sebagai makanan tambahan untuk rawatan obesiti, sembelit, kolesterol tinggi, diabetes dan jerawat. Di samping itu, serbuk ekstrak Konjac mengandungi lebih daripada sepuluh jenis asid amino yang diperlukan oleh badan manusia, unsur kecil dan asid lemak tak tepu, ia berkesan dalam tumor melawan, penyimpanan kesihatan darah dan berat badan kawalan.

Fungsi Konjac Extract dengan Glucomannan

1. Konjac menghalang serbuk dan mengurangkan kejadian penyakit sistem usus.

2. Konjac ekstrak boleh mengurangkan masa kediaman bahan berbahaya dalam gastrousus dan gall-hsiang, berkesan melindungi mukosa perut,

membersihkan dinding perut.

3. Amorphophallus Konjac ekstrak boleh digunakan untuk menghalang kolesterol, menurunkan tekanan darah, menurunkan gula darah, pengembangan salur darah, mencegah aterosklerosis dan penyakit kardiovaskular lain.

4. Konjac ekstrak mempunyai kesan pencegahan dan rawatan penyakit kencing manis.

5. Konjac serbuk ekstrak mempunyai kesan yang besar ke atas penurunan berat badan.

Serbuk ekstrak konjac merupakan salah satu ramuan utama bagi produk kuruskan badan iaitu Fat Away Choco. Dengan ekstrak konjac, walaupun kehilangan selera makan yang ketara namun pengguna menyatakan bahawa mereka kekal kenyang hanya dengan pengambilan kuantiti makanan yang sedikit.

Fat Away Choco dengan ekstrak konjac ternyata amay berkesan membantu ramai pengguna mencapai berat badan yang ideal. Dengan pengambilan sehari 1 tablet Fat Away Choco dari DMS360 anda mampu menghilangkan 5 kilogram ke 10 kilogram dalam masa sebulan!


Tanpa perlu menahan lapar. Tanpa perlu diet ketat. Hanya kunyahan 1 tablet Fat Away sahaja setiap hari. Apa kata saya kongsikan testimoni pengguna telah berjaya menurunkan berat mereka?


Jika anda berminat untuk mencuba, boleh terus direct menempah Fat Away Choco atau hubungi kami di talian 018-9100852.


No comments