[BARU] DMS360 Hair Tonic 3 in 1 Set


DMS360 Hair Tonic and Hair Perfume 

Bonus Hair Comb Massage




Hair tonic + Hair perfume + sikat massage
(One set)

Seperti yang telah disebutkan sebelum ini jika manfaat hair tonic ini memang luar biasa. 

Lantas, apa itu hair tonic? 


Untuk sebahagian orang, dalam rawatan rambut, hal yang harus dilakukan ialah dengan berkeramas saja. Dengan berbagai macam produk syampu yang disediakan, maka mereka boleh memilih shampoo mana yang sesuai untuk mereka, dalam hal ini, yang sesuai dengan keperluan keadaan rambut mereka, misalnya saja syampu anti kelemumur. Namun, hakikatnya, rambut tidak hanya memerlukan rawatan dari syampu sahaja. Pemberian vitamin rambut pun sangatlah penting, dan vitamin rambut yang dimaksudkan itulah yang kita kenal sebagai hair tonic. Jadi, dengan memberikan hair tonic dalam dos dan juga saiz yang sesuai dengan cara pemakaian hair tonic yang ada.

Produk terbaru keluaran DMS. Produk yang pasti mengujakan!

Rambut gugur sehingga hampir botak?
Rambut busuk dan masam walaupun selalu bersyampu?
Banyak kelemumur?
Kulit kepala terasa gatal dan berminyak?
Migrain?


Ini semua masalah yang sering dialami oleh kaum wanita mahupun lelaki. Khususnya wanita, rambut merupakan mahkota kita kan?

Malangnya belum berumur 30 tahun, rambut sudah hampir botak. Salahkan diri kerana mengandung! Tidak baiklah begitu ya..

Tidak mengapa.

Dengan Hair tonik 3 in 1 set anda bakal memiliki rambut yang sihat, lebat dan berseri. Pasti membuat sesiapa sahaja yang melihatnya terpukau!

Bau rambut yang wangi. Harum sangat tahu.

Apa keistimewaan hair tonik 3 in 1 set dms360 ni ya?

Hair tonic - merawat rambut nipis menjadi tebal dan lebat, mengurang n merawat rambut beruban,rambut jd kuat subur dan bersinar,memulihkan migrain

Manfaat Hair Tonic
Dengan penggunaan hair tonic yang teratur, maka anda bisa dapatkan manfaat hair tonic yang luar biasa. Apa sajakah manfaat tersebut?

1. Menyuburkan rambut

Manfaat pertama yang membuat anda dapatkan kepuasaan setelah menggunakan hair tonic ialah rambut akan menjadi subur. Hal ini tentu saja sangat pas untuk anda yang memiliki rambut kurang lebat. Seperti yang kita tahu bahwa banyak sekali orang yang mencari obat oenumbuh rambut agar volume rambut mereka bertambah. Jika anda pun mencari produk terbaik untuk urusan menyuburkan rambut, hair tonic adalah jawaban yang paling tepat. Dengan memilih hair tonic ini, anda bisa dapatkan rambut yang lebih subur lagi. Bahkan, untuk anda yang mempunyai kepala yang bisa dikatakan sedikit botak, penggunaan hair tonic ini cukup dianjurkan.

2. Mengatasi rambut yang gugur

Pada masa ini, hampir semua orang, khususnya para wanita mengalamo kerontokkan rambut. Sebenarnya, rambut gugur ini disebabkan oleh akar rambut yang tidak kuat sehingga mudah tercabut dark akarnya. Kemudian, kerontokkan rambut ini adalah hal yang wajar dengan beberapa perkara berikut iaitu jumlah rambut yang gugur tidaklah terlalu banyak. Bukan hanya itu saja, kerontokkan rambut yang berlaku pun bukanlah kerana kesan ubat seperti kerana seseorang melakukan rawatan kemoterapi.

Jika rambut anda gugur cukup banyak, maka tentu saja anda harus segera gunakan hair tonic dengan tujuan agar rambut anda tidak gugur. Penggunaaan hair tonic dengan tetatur tentu saja akan sangat membantu anda untuk mengatasi rambut gugur.

3. Memanjangkan rambut

Untuk manfaat lain dari hair tonic ialah anda boleh memanjangkan rambut anda. Jika anda merasa bahawa rambut anda tidak juga panjag, sedangkan anda ingin mempunyai rambut yang lebih panjang lagi, maka anda boleh gunakan hair tonic yang satu ini. Kandungan baik yang ada di dalam hair tonic sangtalah baik untuk pertumbuhan rambuta anda sehingga akan sangat membantu dalam pemanjangan rambut. Maka dari itu, ansa tidak usah bingung lagi apabila anda mahu rambut anda menjadi lebih panjang sekaligus subur.

4. Menyihatkan rambut

Ya, dengan penggunaan hair tonic, faktanya, rambut ands boleh mendapatkan nutrisi yang lebih baik sehingga rambut anda akan terasa lebih sihat. Akar rambut yang kuat, rambut yang tidak mudah patah adalah beberapa ciri rambut sihat. Memiliku rambut yang sihat pastinya adalah keinginan semua orang sehingga penggunaan hair tonic sangat disyorkan untuk anda.

5. Pembersihan rambut dan kulit kepala

Bukan saja hanya mampu untuk menyihatkan rambut, jika anda menggunakan hair tonic, anda juga boleh dapatkan manfaat lain seperti rambut yang bersih serta kulit kepala yang bebas kelemumur. Untuk anda yang sering beraktivotas di luar bilik, rambut kusam dan juga kelemumur adalah masalah yang biasa berlaku. Kedua hal tersebut, pastinya sangat menyebalkan, bukan? Maka dari itu, hair tonic yang dibuat dengan bahan semulajadi ampuh mampu membersihkan rambut anda dan juga menghilangkan ketombe yang ada di kulit kepala anda. Sebagai hasilnya adalah rambut anda berkilau bebas kusam dan tanpa ada kelemumur yang boleh membuat anda kurang percaya diri.
Hair perfume - mewangikan rambut 24jam, menghilangkan sakit kepala dan bau kepam serta merawat penyakit migrain. Tidak melekat atau melekitkan rambut dan kulit kepala anda.


Kelebihan DMS Hair Perfume






1.Menyihatkan rambut

2.Mewangikan rambut

3.Mengelakkan rambut rapuh

4.Mengurangkan kadar keguguran rambut

5.Menyokong pertumbuhan rambut yang lebih sihat.
Sikat - mempercepatkan proses pemulihan kulit kepala. Bahan: plastik


  • Konfigurasi gigi khas untuk tindakan dwi.
  • Memori teknologi flex untuk keputusan cepat dan lembut. 
  • Sesuai dengan rambut basah dan kering. 
  • Klik yang mudah, penutup klik untuk melindungi gigi. 
  • Memastikan mereka sentiasa bersih. 
  • Salon Elite memberikan hasil profesional di telapak tangan anda. 
  • Detangling rambut basah dan kering tanpa tunda atau tarik. 





Set rambut ini hanya RM 150 sahaja.

Bukan 1 tetapi 3 barang yang anda bakal dapat!



Cara Guna DMS360 3 in 1 set Hair Tonic



Harga DMS Hair tonic

RM 150.00 sahaja




Pastikan ORIGINAL SAHAJA

Produk ini sudah terlalu banyak FAKE, malah ramai give up pakai produk DMS kerana salah guide dari penjual yang tidak bertanggungjawab


Oleh itu pastikan anda membeli dengan AGEN/STOKIS SAH DMS360


Kualiti dan keselamatan produk terjamin
malah, bimbingan disediakan secara ekslusif buat anda semua


Berminat ??

Untuk tempahan,
Agen dan pengedar SAH DMS360
Emme Marina (ID: 1648)
Hubungi saya di talian 018-9100852


Sertai Channel Info Kami


Live update dan testimoni

Testimoni dan Tips penjagaan kecantikan dgn DMS360original. Dapatkan produk dms dengan pengedar sah dms360. Pastikan ori



KONSULTASI PERCUMA HANYA UNTUK PELANGGAN
www.dms360original.com
sahaja


Jika anda mempunyai masalah selepas menggunakan produk DMS, sila rujuk entri ini ya. 
Saya telah jelaskan bagaimana cara pemulihan dan cara anda patut lakukan.


Sila rujuk agen sah anda untuk guide sepenuhnya
Jangan risau, semua agen berdaftar memiliki kepakaran produk DMS ini




Stokis, agen dan dropship diperlukan
hubungi hotline: 018 9100852

bisnes dms, inshaa Allah sukses


syarat dan modal agen/dropship 


No comments