Peluang Dropship DMS360

Apakah maksud sistem dropship?

Dropship

-Adalah  peluang  mengusahakan  bisnes  melalui  konsep  rakan  niaga tanpa  perlu menyimpan  stok.  Biasanya pembekal/usahawan  yang  menawarkan  dropship membina kaedah  pemasaran  melalui  pasukan  jualan/agen/rakan  niaga.

-Pembekal  menyediakan  gambar,  stok,  iklan  untuk  digunakan  rakan  niaga untuk mempromosi  dan  memasarkan  produk  melalui  internet.

-Selepas  pembayaran  dilakukan  oleh  pelanggan,  rakan  niaga akan  mengambil komisyen  dari  jumlah  jualan  produk  yang  berjaya dijual.  Manakala penghantaran  dilakukan  pembekal.  Rakan  niaga  perlu  memaklumkan  status produk  kepada pelanggan  dan  juga maklumbalas  pelanggan  kepada pembekal. Dengan  kata lain  rakan  niaga adalah  orang  tengah  antara pelanggan  dan pembekal.

Saya menawarkan peluang dropship DMS360 kepada sesiapa sahaja yang berminat.

Jika anda rasa anda mahu berjaya dalam bisnes dms360 tetapi mempunyai kekangan modal anda bolehlah mencuba berniaga secara dropshipper dahulu.


Dropshipper tidak semestinya tidak mampu berjaya. Dengan usaha yang berterusan, dropshipper juga mampu meraih ribuan ringgit sebulan.

Saya menawarkan komisyen 20% daripada harga asal produk DMS360 kepada anda.

Beberapa syarat dikenakan, jika anda setuju anda bolehlah menghubungi saya untuk mula berniaga.

1. Jujur, amanah dalam menjaga harga dan produk barangan dms360
2. Tidak bermain dua muka dengan stokis-stokis dms
3. Yuran dropship RM20 sekali sahaja. Namun, jika anda tidak berjaya membuat sebarang jualan dalam masa 3 bulan selepas dibimbing anda akan diterminatekan sebagai agen di bawah saya


Boleh?


Jika anda setuju,

Whatsapp kepada saya

Nama penuh
No tel
Emel

Kemudian saya akan berikan no akaun untuk urusan pendaftaran sebagai agen dropship dms360.

Emel diperlukan supaya saya dapat memasukkan anda ke blog khas agen-agen di bawah kelolaan saya sendiri.


Siapa saya?
Stokis VIP DMS360
Emme Marina

0189100852


No comments