Kelebihan Pati Sarang Burung Walet Dalam DMS360 Kepada Wajah

Assalamualaikum semua,

Tahukah anda kenapa produk paling laris iaitu DMS360 sangat berkesan kepada wajah?






Pertamanya kerana ia mengandungi pati sarang burung walid yang sangat bagus untuk kecantikan wajah kita. Jadi mari kita luangkan sedikit masa untuk membaca apakah kelebihan pati sarang burung walid ini kepada wajah kita semua ya.

Sumber: http://www.peterparkerblog.com/6427/khasiat-sarang-burung-walet-untuk-kecantikan/



Burung walet merupakan burung dari keluarga Apodidae. Burung ini mirip dengan burung layang-layang tapi sama sekali bukan termasuk dari kerabatnya. Burung walet memiliki kaki yang sangat pendek, dan sangat jarang berdiri di tanah, melainkan lebih suka menggantung di permukaan yang tegak lurus. Burung walet terkenal dengan khasiat air liurnya yang digunakan sebagai sarang. Sejak dulu, sarang burung walet diyakini memberikan khasiat yang bagus bagi tubuh manusia. Banyaknya kandungan gizi yang terdapat pada sarang burung walet mungkin menjadi alasan banyak dibudidayakan, selain itu harga satu kilo sarang burungnya relative mahal. Sarang burung walet telah digunakan sejak lama sebagai makanan kesehatan, dan dipercaya sebagai penawar penyakit TBC, batuk kering, batuk berdahak dan mengurangi asma, meningkatkan suara, mengurangi masalah lambung. Juga secara tradisional dipercaya menyehatkan dan membantu fungsi ginjal, paru-paru, jantung dan lambung, juga meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan libido, pertumbuhan, meningkatkan konsentrasi, energi, metabolisme dan sirkulasi. Selain itu sarang burung walet juga bermanfaat untuk kecantikan kulit. Khasiat sarang burung walet untuk kecantikan dapat anda peroleh dengan rajin mengkonsumsi sarang burung walet dapat membuat kulit menjadi cerah dan memperlambat efek penuaan dini.


Khasiat sarang burung walet juga dapat mengatasi kulit keriput, kering dan flek hitam. Sarang burung walet juga memiliki efek mendinginkan, sehingga mencegah kekeringan dalam tubuh dengan menjaga kadar air di dalam kulit. Manfaat tersebut membuat kulit menjadi lebih lembab, keremajaan kulit terjaga, sekaligus tetap halus.

Khasiat sarang burung walet memang menyimpan banyak sekali manfaat untuk k esehatan dan kecantikan. Bahkan menurut para peneliti sarang burung walet memiliki banyak nutrisi seperti:

  • Mengandung protein 53,26%, berfungsi untuk pertumbuhan, memperbaiki jaringan tubuh dan fungsi metabolisme tubuh.
  • Memiliki 8 macam asam Amino esensial termasuk 8 asam amino esensial yang diperlukan tubuh, yaitu fenilalanin, valin, thronine, tryptophan, isoleusin, metionin, lisin, leusin.


Namun kini, menyedari khasiatnya dan permintaannya semakin tinggi terutama untuk kecantikan, ia boleh didapati dalam bentuk sapuan dengan harga yang murah dan mudah dimiliki oleh semua golongan.

Ekstrak sarang burung walet mampu membuatkan bahan-bahan aktif yang terkandung mudah menyerap jauh ke dalam lapisan kulit untuk membaikpulih struktur epidermis, menebalkan kulit dan menyamar garisan halus serta kedutan selain membekalkan keanjalan jangka masa panjang pada wajah.

Kajian perubatan Cina di Beijing mendapati sarang burung walit menjadikannya agen pemutihan kulit.

Menurut sumber: http://pmr.penerangan.gov.my/index.php/sosial/7795-khasiat-sarang-burung-walit.html 

Sarang Burung Walet ini sangat mahal harganya. Bayangkan 1kg sahaja boleh mencecah RM 6,500 tetapi produk kecantikan DMS360 ini dengan 20g berat dapat dimiliki dengan harga cuma RM 139.00 sahaja. Murah bukan?

Bukan sahaja DMS360 mengandungi pati ekstrak sarang burung walet tetapi mengandungi agen glutathione yang sangat baik kepada wajah selain menggunakan air sebagai medium. Ini menjadikan DMS360 mempunyai kadar penyerapan kepada wajah dengan sangat berkesan dan mampu merawat pelbagai jenis masalah kulit.

Harga Sarang Burung Walet
Bergantung kepada gred dan jenis sarang
Harga pasaran tempatan 1kg = RM 4,500,00 – RM 6,500.00
Pasaran dunia 1kg = RM 6,000,00 – RM 12,000.00
Harga tertinggi RM 12,000,00 – RM 24,000.00.

Mari dapatkan produk kecantikan DMS360 hari ini pada harga amat mampu milik dan pastikan hanya yang original dan terkini ya. Ini kerana terlalu banyak lambakan produk tiruan dan produk yang sudah lama atau expired di luar sana dijual dengan harga terlalu murah. 

Jikapun kalian mahukan produk yang murah, jangan sehingga merosakkan kulit anda sendiri. 


Packaging DMS360 terbaru. Pastikan kalian beli begini ya. Perhatikan betul-betul.


Ini merupakan set asas DMS360 namun kami juga menyediakan set tambahan iaitu set lengkap bagi dms360 untuk menjadikan kecantikan wajah anda lebih menyeluruh.

Harga Set asas DMS360 = RM 139.00

Basic set lengkap DMS360
DMS360 + Serum Glowing + 4d Foundation
= RM 299

Manakala SET LENGKAP DMS360
Mengandungi

DMS360
Serum glowing (malam)
4d Foundation (basic foundation)
Serum stemcell (siang dan malam - jika malam dipakai bergilir bersama serum glowing)
5d foundation
cc hybrid foundation
5d dan cc foundation digunakan selepas 4d. 
sama ada 4d dan 5d atau 4d dan cc hybrid

Harga set lengkap DMS360 = RM 649


Jika anda berminat dengan set lengkap asas atau set lengkap penuh,
ada disediakan diskaun buat anda,

Semuanya PERCUMA POSTAGE

Sila wassap saya untuk harga diskaun
Emme Marina Mohamad
018-9100852


No comments