DMS360 atau Glowing Speed 24k Gold?

Yang mana satu?

DMS360 atau Glowing Speed 24k Gold?



Assalamualaikum,

Saya sering diajukan soalan tentang perbezaan dan yang mana terbaik antara kedua produk ini.
Wassap, sms..


"akak emme, dms360 ke glowing speed ya untuk saya?"


okay, inshaa Allah saya cuba jawab berdasarkan kelebihan produk, perbezaan saiz dan harga serta siapa yang lebih sesuai menggunakan produk ini ya. 


SAIZ 




Perbezaan paling ketara ialah saiz bagi kedua produk ini adalah tidak sama. 
DMS360 - 20g krim dan 40g sabun honeydew (hijau)
Glowing speed - 30g dan 55g sabun emas (emas)

Nah, ini sahaja sudah berbeza ya.

Dari segi ketahanan produk pula, dengan menggunakan cara yang betul DMS360 mampu bertahan selama 2 ke 4 bulan. Biasanya krim siang mampu bertahan 2 bulan lebih jika 2x sehari penggunaan. Sabun dikerat 6 bertahan selama 2 bulan. Manakala krim malam ialah paling lama bertahan iaitu sehingga 4 bulan!

Bayangkan betapa jimatnyalah produk dms ni pada berat 20g sahaja!


Jadinya jika glowing speed? Set asas glowing speed semestinya mampu bertahan lebih lama iaitu dalam anggaran 3 ke 5 bulan. 

Lagi jimat ya?


Dari segi harga pula, DMS360 (20g) ialah RM 139.00 manakala Glowing Speed 24k Gold (30g) ialah RM 169.00.

Glowing speed ternyata lebih mahal kerana saiz yang lebih besar dan kandungan ramuan yang lebih mahal. 


Ramuan

Kedua ramuan set asas ini tidak sama, oleh itu kelebihan dan keberkesanan juga adalah berbeza bagi setiap orang.

DMS360 terdiri dari ramuan air, pati sarang burung walet, glutathione dan honeydew
Glowing speed air, arbutin, glutathione, kolagen asli dan 24k emas

SPF pula
DMS360 spf25
Glowing speed spf45

Kandungan kedua set memang jauh berbeza sebenarnya, masing-masing memiliki kekuatan dan kelebihan tersendiri dan keduanya memang sangat berkesan. 





Berbalik kepada harga, harga glowing speed lebih mahal dari dms360 bukan sahaja kerana saiz yang berbeza namun glowing speed diformulasikan untuk memberi kesan 3d kepada wajah iaitu kadar serapan dan kesan pemulihan wajah lebih cepat dan berkesan berbanding dms360.

Juga dengan ekstrak pati emas 24k, glowing speed adalah lebih stabil, lebih anti penuaan dan lebih lembut kepada wajah. Ini perbandingan berdasarkan pemakaian saya sendiri ke atas wajah.

Glowing speed juga ternyata agak kurang berminyak berbanding dms360.

Namun awas! Jangan salah sangka ya, produk dms bukanlah berminyak seperti yang anda sangkakan. Ada pelanggan yang mengatakan dms360 dan glowing speed berminyak serta melekit ini kerana produk ini sebenarnya ialah menggunakan air sebagai medium dan apabila dipakai ketika wajah kering, set krim ini tidak bertindak secara baik dan serapan juga lemah. Oleh itu, apabila menggunakan krim dms anda haruslah membasahkan sedikit wajah dan barulah disapu ke wajah anda. 


Manakala semasa berpeluh, peluh mengeluarkan air bukan? Maka wajah kalian akan tampak lebih glowing kerana produk dms juga adalah air, jadi anda akan merasa sedikit kehadiran krim tersebut. Namun kenyataan krim dms berminyak adalah tidak benar, malah walaupun rasa seolah melekit ini tidak menjadikan wajah anda berminyak atau tumbuh jerawat malah lebih mencantikkan dan merawat wajah. 


penggunaan krim dms dengan cara yang betul adalah sangat penting, pastikan agen jualan dms360 atau glowing speed yang anda beli itu mereka wajib ajarkan anda cara yang betul!


jangan pula wassap saya setelah order dengan orang lain ya, saya cas RM 10 sekali konsultation. weeeee


KEBERKESANAN

Daripada feedback pelanggan, glowing speed merawat wajah lebih pantas dari dms360. Ada yang sudah dapat miliki perubahan pada wajah seawal 3 hari dengan glowing speed, manakala rata-rata pengguna dms360 melihat perubahan mereka seawal 7 hari ke 14 hari.

Namun, saya lebih gemar untuk menasihatkan semua untuk lihat perubahan itu dari tempoh masa 14 hari ke 30 hari.

Manakala menurut pakar-pakar kulit, sesuatu produk itu terutamanya produk yang menggunakan bahan semulajadi dan tanpa bahan kimia, mengambil masa 3 ke 6 bulan secara sepenuhnya merawat kulit wajah kita.


Sebab itulah, kita semua tidak digalakkan sesuka hati menukar produk wajah ini kerana kesan rawatan kemungkinan belum berhasil sepenuhnya dan dikhuatiri kesan produk lama mempengaruhi produk yang baru pula. 

Nasihat saya, jika anda mahu gunakan produk dms360 atau glowing speed pastikan muka dah bersih dan rehat dari produk lama selama seminggu atau sebulan ya. Dan ikuti nasihat dan panduan yang diberikan kepada anda setelah anda menerima produk tersebut. 


Jadi yang mana satu pilihan anda?

jika anda mahukan kepantasan merawat wajah, saya syorkan terus memilih glowing speed. jika tidak, anda boleh memilih dms360 pada harga lebih murah. 


dms360 atau glowing speed keduanya tetap akan memulihkan wajah dan mencantikkan wajah anda. usah risau.


paling penting, anda konsisten dan bersabar.


perhatian bagi yang ada resdung!anda wajib menambah serum glowing ini kerana set asas ini akan terus merawat wajah kalian dan serum glowing amat penting bagi memulihkan dan merawat muka anda akibat kesan rawatan dms360 atau glowing speed 24k gold. 

.
Sudah tidak sabar untuk dapatkan set asas dms ini?
Hubungi saya terus untuk pembayaran dan set ini akan terus sampai di pintu rumah anda!


agen sah dms
Emme Marina id 1648
0189100852

No comments