Cara Penggunaan Serum Stemcell DMS360 Yang Betul dan Berkesan

MAAF! TEKS AGAK PANJANG!!

Cara sapuan Serum Stemcell bersama urutan/massage secara betul dan sedikit tekanan yang lembut pada setiap titik/point di wajah  membantu  menjadi kan pipi anda kelihatan munggil dan dapat menjadikan pengaliran darah ke muka lancar.terdapat beberapa point di wajah kita sperti di dagu, di tepi lubang telinga, hujung ekor mata,di pangkal kening dan di tengah² kepala@ ubun.

Jika urutan yg betul terhasilnya wajah anda menjadi berseri² serta dapat hilang kan stress juga... Bg sya guna haba jari lebih baik, semulajadi & selamat jika di bandingkan penggunaan alatan elektronik sprti "roll ball" tujuan utk mendapatkan heat bg memasukkan serum ke dlm lapisan kulit. Agak Xtream sdikit cara ini &TIDAK NATURAL

Nak tahu bagaimana..... Iklas sya share kan di sini untuk anda..

➡ pastikan tangan anda bersih, terutama jemari anda
➡ jgn sekali berkuku panjang! Kulit wajah pasti terluka nanti
➡ pastikan tidak memakai cincin, ianya menggangu jemari ketika massages wajahmu
➡ bermula dgn titiskan terus SERUM STEMCELL di bhgian tengah dagu,
➡massage seluruh bahgian dagu secara bulatan ke kanan dan terbalik kan ke kiri pula dengan jari tengah dan jari manis sahaja..sesekali tekan sdikit di bhgian tngh dagu point disitu ye.  Lakukan sehingga serum kering
➡seterusnya titiskan SERUM STEMCELL ke pipi kanan, tgn kiri titis serum dan jari kanan tahan titisan SERUM agar tidak tumpah,donggakkan sedikit wajahmu. Massage secara menaik, secara berulang, tolakkan di tulang cengkung pipi dpt menaikkan pipi secara semulajadi..

Amalkan!!! Pipi anda takkan jatuh, munggil dan cantik bile tersenyum... Rahsia awet muda niiii....! Lakukan hingga serum kering

➡ulang sprti di ats di bahgian pipi kiri
➡kemudian bhgian cuping hidung, sapuan secara bulatan di kedua belah cuping hidung naik ke ats tulang hidung dan tarik keats hingga kena ke point nya di pangkal kening, tekan sedikit.. Terasa lega tauu.....

➡akhir sekali, bhgian dahi, beberapa titis lagi di sni, urutan bulatan secara ke kanan dan lawan arus balik ke kiri secara bulatan juga. Lakukan hingga kering..
➡setelah selesai anda tekan di bahagian ubun/tengah kepala, kuat sedikit xpe, terasa wajah kita seperti sedikit panas, tanda darah lancar mengalir.
➡2@3x seminggu, setiap sessi selama 15-20minit..  Cuba lah baru tahu... 😉😉

Untuk penggunaan harian, sapukan rata ke muka seperti bulatan sehinggalah serum kering. Tebalkan di bahagian bermasalah seperti jerawat, mata panda dan jeragat.

.
Inshaa Allah.. selamat mencuba!

AMARAN!!! JGN SESEKALI GUNA TAPAK TANGAN YE.. panas di tapak tangan tidak sama dgn hujung jari kita.. Gitu!!

8 comments

  1. Assalam sis....1botol terus pakai abis ke???atau klu ade lebih boleh simpan x???

    ReplyDelete
    Replies
    1. wassalam.. aisshh.. 1 botol paling laju 3 hari tapi nasihat saya, 1 minggu. selepas dah molek wajah, boleh la teruskan 1 botol 2 minggu ke 4 minggu.

      Delete
  2. Sebelum nie Aina pakai serum dgn span muka, patutla agen tkjut nape cepat sgt habis. 20ml dlm msa smggu. Then dh beli yg 3ml bru tau guna jari so tk bazir kat span, cuma pakai jari je. Tq admin. Doakansemoga Aina bole cantek mcm testi then bole jadi agen sah. In shaa allah. Ameen.

    ReplyDelete
  3. nak tanya serum ni bleh pakai waktu siang tak? atau waktu malam sahaja

    ReplyDelete
  4. bisa kirim ke indonesia?

    ReplyDelete
  5. Lepas pakai serum baru pakai krim malam ye???

    ReplyDelete