Skincare Dms360, cermin seri dan glowing speed 24k


Teks: Emme Marina Mohamad




Sampai 3 set asas produk dms360 sekarang ni ada. Rambang mata dan pening yang mana satu ialah produk set asas yang sesuai untuk diri kita.

In shaa Allah. Saya bantu bimbing kalian ya.

Seperti gambar di atas, dms sudah memiliki 3 set asas skincare iaitu:
1. Dms360
2. Cermin seri
3. Glowing speed 24k gold

Produk utama kita ialah dms360. Ianya mengandungi bahan utama honeydew collagen dan alga. Ianya sangat sesuai untuk masalah kulit kering, kusam dan jeragat. Malah antara ketiga produk ini dms360 terbukti sebagai agen pencerah yang paling pantas. Dms360 sesuai bagi mereka yang ingin cerah pantas dan menghilangkan masalah jeragat. Ianya juga sangat sesuai bagi wanita berusia.

Cermin seri dikeluarkan sekitar bulan oktober tahun lepas, 2015. Bahan utama ialah berlian dan ekstrak mutiara. Kita mensasarkan golongan remaja kerana ia tanpa bahan collagen. Cermin seri sesuai bagi mereka yang memiliki kulit berminyak dan kombinasi. Cermin seri juga sesuai bagi mereka ingin miliki kulit cerah sekata tapi alah kepada collagen.

Glowing speed 24k gold pula mempunyai 3 ramuan bermutu iaitu honeydew collagen, arbutin (agen pencerah) dan 24k gold (emas). Glowing speed sangat sesuai bagi wanita berumur atau 30 an yang mementingkan kecantikan. Dengan mengamalkan glowing speed, wajah menjadi lebih anjal, muda dan tanpa cela.

Ketiga-tiga produk ini sangat sesuai bagi semua masalah kulit. Bezanya ialah cepat lambat kesan yang anda inginkan.

Jika ingin cepat putih dan jeragat, pilihlah dms360
Jika ada masalah jeragat, dan mahu kesan pantas , pilihlah glowing speed.
Jika ada masalah kulit berminyak dan jerawat, pilihlah cermin seri.

Saya sudah merasa semua produk yang ada. Alhamdulillah,semuanya serasi walaupun saya bertukar-tukar sahaja. Ini kerana saya percayakan dms ni sejak kemunculan mereka lagi.

Mereka telah memenangi master class brand award bagi produk-produk keluaran dms malah hingga kini utuh dipasarkan di negara-negara jiran.

Antara ketiga-tiga ini, semuanya mampu menyelesaikan masalah kulit saya iaitu jeragat keturunan, kulit kering dan kusam juga sunburn. Kini wajah saya semakin flawless dan cerah sekata.

Alhamdulillah.
Mungkin ada yang merasakan produk ini mahal.

Tetapi inilah produk yang menggunakan 100% bahan semulajadi, berasaskan air dan mesra solat. Malah kuantitinya yang besar, dms dan cermin seri 20g manakala glowing speed 30g sangat menjimatkan. Krim malam yang 20g ni mampu bertahan hingga 4 bulan tahu bayangkan jika 30g berapa lama pula bertahan ye :)

Jika anda tanya saya mana satu kegemaran dan kesukaan saya, jawapan saya ialah glowing speed. Ini kerana, tekstur krimnya yang sangat lembut dan ringan pada wajah. Mungkin kerana ramuan emas yang digunakan. Malah pori-pori yang terbuka semakin tertutup. Almaklum wajah matang seperti saya sering dianggap makcik.. huhu. Dengan adanya glowing speed semakin muda remajalah saya kan? Hehe

Marilah cuba produk-produk dms.
Halal, dijamin dan berkesan.


Pasti menyelesaikan masalah kecantikan wajah kalian.


Nak juga jana pendapatan dengan produk dms ni?
Wassap 0189100852

No comments