Saya Agen Sah Produk DMS. Pakar Kecantikan Kulit Wajah Anda.

Teks: Emme Marina Mohamad
Foto: Koleksi peribadi

Assalamualaikum pembaca semua, ramai yang whatsapp saya. Kak Emme masih jual dms ke?

Masih dear.

Sesekali saya post juga entri tentang saya dan dms ni. Cuma secara details mengenai produk dan testimoni serta tips penjagaan kecantikan, saya kongsikan di blog kedua saya. Di sini lebih fokus kepada produk dms. Layari blog kedua saya, jangan lupa follow sekali ya. klik http://stokiscerminseri.blogspot.my


Abaikan gambar anak saya tu. Puas saya cuba possing dengan kad keahlian dms, sibuklah pula mereka menyelit di gambar.

Alhamdulillah.. mara sebagai konsultant kecantikan wanita dan lelaki dengan produk-produk keluaran dms.

Jika nak jual sesuatu produk, pastikan kalian mencubanya dahulu. Berhasil barulah dapat yakinkan pelanggan kay. Sedikit tips buat mereka yang mahu berjinak-jinak berbisnes dalam bidang kecantikan. Cuba dahulu kay, baru jual.

Meh kita jenguk-jenguk apalagi produk dms ni selain skincare sahaja.

Banyak sebenarnya produk dms ni. In shaa Allah, saya kongsikan di blog ini juga.

Semoga kita ketemu lagi di lain entri.


Opps, terlupa saya. Saya sudah buka peluang kalian untuk menjadi agen dropship dms saya.

Bolehla cuba berniaga dan tambah side income selain mencantikkan wajah kalian.

No comments