Rahsia Kecantikan Saya Bersama Produk DMS360

Teks: Emme Marina Mohamad
Gambar: Emme Marina Mohamad


Saya sebenarnya bukanlah seorang yang memiliki wajah yang licin, punyai tona sekata yang cantik seperti yang saya miliki hari ini. Walaupun, bagi rakan-rakan saya, mereka rasakan yang wajah saya sudah okay, elok mungkin kerana wajah saya tidak ada jerawat. Jadi, bagi sesetengah orang tiada jerawat adalah lebih baik wajahnya mungkin?

Namun hakikatnya, saya miliki kulit wajah yang kering, mudah jadi gelap jika berjemur sekejap, jeragat. Dan bila wajah ini tidak dijaga baik, kulit wajah saya mudah menggelupas terutama di bahagian hidung, pipi dan tepi mulut. Ianya menyebabkan saya jadi kurang selesa, malu lagi-lagi bila berbedak akan jelas kelihatan rekahan akibat penggelupasan tersebut. Saya alami masalah kulit menggelupas ni sejak zaman sekolah menengah lagi. Kemudian, wajah saya ni senang sangat jadi sunburn. Siapa suka? Berjemur je dah berbelang muka. Kadang-kadang sama hitam muka dengan tangan. Di tambah lagi sensitif terhadap sinar matahari, jeragat akan naik dengan cepat dan merebak di pipi kiri dan kanan.

Siapa tidak inginkan kulit wajah yang cantik, halus, dan gebu? Walaupun kita bukanlah inginkan putih seputihnya, ialah kalau saya tengok wanita kulit putih lepas tu licin memang jeles rasa. Tapi, apa yang paling penting, tidak kira apa jenis warna kulit anda, haruslah bebas dari cela seperti jeragat, jerawat, bintik-bintik blackhead, minyak. Kita inginkan wajah yang tiada pori-pori hingga self esteem jadi merundum. Tidak yakin berkomunikasi dengan orang ramai kerana masalah kulit muka yang kita alami. Bukan begitu?

Sebab itulah kita selalu mencari produk kecantikan bagi merawat dan mencantikkan wajah kita semua. Dan saya temui jawapan saya bersama produk kecantikan DMS360 atau nama asalnya DermaxSuperskin 360. Produk ini diasaskan oleh orang Malaysia sendiri, Islam dan bangsa Melayu. Bukankah kita ingin menyokong produk buatan Malaysia dan Islam? Jadi tiada keraguan tentang masalah halal, solat serta bahan-bahan terlarang.

Sejak amalkan produk DMS360, kulit wajah saya seperti diberikan wajah baru. Kulit yang lembut, tona tidak sekata akibat sunburn juga sudah tiada. Yang paling best ialah jeragat saya dapat diatasi sepenuhnya! Ya Allah, tiada kegembiraan lain selain itu kerana saya sudah mencuba pelbagai produk dan ini ternyata amat berkesan buat diri saya.

dms360


Oleh sebab itulah saya terus sign up sebagai wakil agen produk DMS360, dan berharap agar ramai rakan-rakan wanita saya di luar sana dapat jadi lebih yakin dengan penampilan diri anda. Cubalah dahulu produk DMS360 ini ianya pasti menambahkan senyuman bagi wajah anda dan suami serta sesiapa sahaja yang melihatnya. Masalah seperti kusam, jeragat, jerawat, berminyak in shaa Allah apa sahaja masalah kulit yang anda semua hadapi. Cubalah dulu set asas DMS360 ini. Saya jamin jika anda yakin dengan produk kami, anda pasti akan jadi pengguna setia.

Haaa, jimat pon sangat jimat. Saya jenis seorang yang nak pakai jimat dengan harga yang berpatutan. Kualiti superb. Maka tidak toleh produk lain lagi dah. In shaa Allah anda juga pasti akan jatuh cinta dengan produk DMS360 ini. Mari cuba hari ini, hubungi saya di 018—9100852 atau emelkan kepada emmemarinamhd@gmail.com atau boleh cari saya di facebook: emme marina mohamad. Nak tahu lebih lanjut tentang DMS360? Klik SINI.



No comments