Natural Skincare DMS360 Superskin

Natural Skincare DMS360


Teks: Emme Marina Mohamad
Gambar: Carian google

(NEW PACKAGING 2016)




Hari ini saya kongsikan produk kecantikan yang telah saya gunakan beberapa bulan yang lepas. Dulu, semasa bujang saya bukanlah seorang yang menjaga sangat tentang kecantikan muka, jeragat ke, muka kering ke, nak cerah bersih, semua itu kurang menarik bagi saya. Saya ada memakai skincare tetapi jenama biasa sahaja harga pun murah. Hehe, yer Fair & Lovely. Selalu tengok iklan Fair & Lovely dengan harga yang amat murah, memang buat saya tertarik. Saya on off juga pakai Fair & Lovely ni, sejak sekolah menengah lagi. Masa ni sepupu saya la perkenalkan. Sampai ke mana sahaja memang dalam beg atau poket seluar dia ada tiub Fair & Lovely tu. Bagaimana tidak tertarik nak turut sekali betul tak?


Kemudian saya ada cuba produk-produk kecantikan yang lain, masa ni saya dah habis belajar di universiti. Alam pekerjaan la katakan. Saya cuba Loreal, kemudian ada cuba satu set penuh Rania Gold. Masa ni saya semakin sensitif tentang keadaan wajah saya, saya ada masalah blackhead dan whitehead, wajah kusam, tona kulit yang tak sekata, jeragat serta kulit kering yang sentiasa membuatkan kulit wajah saya menggelupas. Dnars skincare juga saya pernah cuba. Sabun-sabun yang dijual di pasaran terutama hot di facebook. Tetapi masalah utama iaitu jeragat dan kulit kering ni sangat sukar untuk dirawati. Malah apabila saya tersilap pilih produk, muka saya jadi lebam, timbul bintik-bintik merah.


Akhir sekali saya jumpa produk DMS360 ni. Nama penuhnya Dermax Superskin 360. Saya jumpa iklannya di facebook juga, sekarang senang kan? Kalau dilihat pada testimoni-testimoni yang disediakan memang marvelous, tapi saya tak terus membelinya. Kerana agak putus asa dan tak yakin. Saya buat kajian saya sendiri, cuba Tanya pada agen-agen yang menjual dan menggunakan produk tersebut tidak lama kemudian barulah saya mencubanya. Mari kita tengok testimoni hot DMS360 yang membuatkan anda dan saya tak senang duduk!

Testimoni-testimoni pelanggan DMS360



Masalah kulit berminyak, jerawat, jeragat dapat diatasi dan miliki wajah yang lebih cantik dan glowing


Perubahan ketara dengan hanya menggunakan set asas DMS360, tiada lagi wajah kusam dan tidak bermaya


Selamat tinggal jerawat, kini wajah semakin licin dan cerah

Tengoklah… Siapa yang tidak terpikat bukan? Jadi, dengan penuh yakin dan berdoa agar produk DMS360 ni berkesan untuk saya pulak.

Pengenalan Produk DMS360


Produk ini merupakan keluaran Malaysia, Melayu Islam. Ianya telah memenangi beberapa Master Class Award di peringkat antarabangsa. Malah produk DMS360 ini telah dipasarkan ke 7 buah Negara Asean seperti Singapura, Thailand, Brunei, Myanmar dll.


Pengasas produk DMS360 J Hebat bukan? Dato’ Seri Muhammad Ruslan Shah. Terbukti produk buatan Malaysia juga standing produk luar Negara.



Yakinilah produk DMS360 tanpa was-was. Pilihan skincare terbaik, 100% bebas bahan kimia dan menggunakan ramuan yang semulajadi khas buat pelanggan tersayang.


DMS360 mendapat pengiktirafan Master Class Award


Bukti kelulusan KKM produk DMS360

DMS360 atau Dermax Superskin 360


1 Set DMS360 mengandungi:
Krim siang (20g)
Krim malam (20g)
Sabun collagen honeydew

Harga set asas DMS360

RM139 
percuma POSTAGE/ Sabah Sarawak Tambah RM3 ya


Bagi saya, produk DMS360 ini sangat menjimatkan kerana pada harga yang amat mampu milik anda dapat krim seberat 20g, kebiasaannya produk-produk lain hanya sekadar 5g atau 10g sudah mencecah harga RM100.Bandingkan harga DMS360 dengan produk lain!

FUNGSI SET ASAS DMS360


dms360

~ MEMBUNUH DAN MENGHILANGKAN JERAWAT~MERAWAT KULIT KUSAM~MERAWAT KULIT KENDUR MENJADI TEGANG~MENGHILANGKAN PINGMENTASI DAN JERAGAT~MENCERAH DAN MEMUTIH SECARA SEMULA JADI~MELEMBUTKAN KULIT~MEMBERI KEYAKINAN KEPADA SI PEMAKAI~TIADA LAGI CAMERA 360~ORIGINAL MUKA BERSIH DARI NODA NODA BLACK N WHITE


Testimoni-testimoni Berjaya Menggunakan Set Asas DMS360





testimoni dms360
testimoni wajah kusam


testimoni dms360
kulit semakin licin dan cerah - ini testimoni set lengkap dms360

testimoni dms360
testimoni kulit kusam

testimoni dms360
testimoni kulit gelap, kusam

testimoni dms360
masalah jerawat

testimoni dms360
masalah penuaan, jeragat dan kusam - pelanggan menggunakan set asas dms360 yang lengkap



testimoni dms360
masalah kulit wajah kusam dan berparut


testimoni dms360
kulit kusam dan awet muda - wajah lebih glowing dan cerah



testimoni dms360
selamat tinggal wajah berparut dan gelap

testimoni pelanggan yang mukanya bernanah dan rosak akibat produk bahan kimia, 3 minggu selepas menggunakan dms360 set lengkap, wajah sembuh, licin dan cerah. alhamdulillah

lelaki pon pakai tahu. Parut lecur, lebam pudar dan semakin baik dalam 4 hari. pelanggan menggunakan set asas dms360 dan serum stemcell

masalah jerawat yang teruk

masalah jerawat dan liang pori yang besar

masalah jeragat

masalah jeragat

kulit jeragat hilang dan semakin awet muda serta glowing


Testimoni diri saya sendiri selepas mengamalkan DMS360

Wajah saya terkini




Rasa macam tidak percaya bukan?

Sudahlah set asas bersaiz besar, produk islam malaysia
menang international award.

penuh list nak letak dalam entri ni sebenarnya,
kalian lihat la yer
kalian buatlah keputusan sendiri.. hikhik


kejayaan dms dan keratan akbar tentang dms360








Jomlah cuba dms360 hari ini
Jangan ditunggu esok, kerana peluang tidak datang 2 kali
fikir-fikir tengok muka semakin kusam, jeragat semakin penuh


Mari saya bantu anda semua
Jangan risau , saya tak makan orang tahu. 


Hubungi saya
Emme Marina untuk konsultation percuma bersama produk dermaxsuperskin 360

0189100852
agen dan pengedar diperlukan
Komisyen lumayan 

No comments