3 Langkah Mudah Hilangkan Jeragat


<< Jeragat >>

Hari ni belajar ramai-ramai dalam grup dms pasal jeragat. Saya tak tolak sebenarnya saya mempunyai jeragat keturunan. Seingat saya, saya sudah ada jeragat ni sejak sekolah menengah lagi.

sebenarnya mak pon ada.. disebabkan mak pon ada sejak azali maka saya ingatkan ianya trending family gitu. Lepas tu kebanyakkan retis mat salleh yang cun melecun pon ada jeragat. saya mati-mati ingatkan itu bukan satu masalah hinggalah bila usia dah masuk 30 an ni, pelik sungguh, kenapa orang nak cover "bende" tu?

jeragat saya masih tidak berat sebab tak tutup habis muka, hanya tompok-tompok di bawah kedua pipi, tetapi makin parah sebab naik ke hidung dan mula merebak ke atas.. so, saya google. Oohh, rupanya jeragat ke masalah kulitku ini.

sinonimnya dengan masalah jeragat ini ialah, mereka yang memiliki kulit kering (ya, sayalah tu), kusam (saya lagi), mudah sunburn (wahhh, saya lagi)... tidak boleh terdedah kepada cahaya matahari terlalu lama atau wajib ada protection jika tidak semakin merebak dan kritikal hingga boleh mengakibatkan kanser kulit.
.
.
.
okay. masalahnya sejak umur 20 an gitu, dah try macam-macam produk tak pernah pulak jeragat ni hilang walaupun ada dimaklumkan boleh hilangkan jeragat.


but syukur sangat-sangat, sejak cuba #dms360, #cerminseri #glowingspeed. Jeragat memang hilang. but take note, jeragat musuhnya sentiasa ada, always protect muka kita, keluar mesti pakai day cream atau foundation. jika dah jumpa produk yang sesuai, teruskan pemakaian.


skincare ni saya suka, sebab tanpa bahan kimia, international master class award wlaupun produk bumiputera jerr, halal, de kkm dan gmp serta menggunakan bahan semulajadi dengan teknologi korea =)


nak tengok testimoni saya?



Hanya 3 langkah mudah untuk hilangkan jeragat!

1. Dapatkan set asas dms360 atau glowing speed
2. Cuci muka dengan sabun pencuci
3. Pakai krim siang dan krim malam setiap hari

in shaa Allah seperti saya anda juga boleh hilangkan masalah jeragat ini, tidak kiralah sama ada jeragat hormon, jeragat keturunan atau kerana terlalu lama terdedah kepada sinaran matahari.

Jika mahu lebih cepat dan glowing, cubalah 4d Foundation dan Serum stemcell 360. =) Anda pasti teruja.

Jom tengok testimoni pelanggan dms pulak.... 





1 comment

  1. AsSalam..mohon ambil content yer..sy majidah kamarudin agen sah vvip 1685. Tq

    ReplyDelete