Promosi Produk Kosmetik Halal Solat 15 Dis - 30 Dis 2015

Assalamualaikum ya..

Mulanya mahu mohon ampun saya belum sempat update semua info tentang produk kosmetik yang saya jual ni.

Sekarang tengah promosi ya.
Boleh la grab laju-laju produk ni..

kenapa anda wajib pilih produk kosmetik nurraysa?

1. sah solat!
2. Sah solat
3. Sah wuduk
4. Mesra solat
5. Produk tak halang air ke kulit
6. Halal
7. Natural produk
8. Tanpa silikon
9. Tanpa plumbum
10. Tanpa bahan kimia merbahaya
11. Bahan berkualiti
12. Murah
13. Kkm
14. Saya pakai ������

Hehe. Tak tahan ayat saya pakai tu..

Apa promosi bulan ni yer?

4 produk dalam 1 pakej

1. Bedak 3 dalam 1
2. Loose mineral powder
3. Lipstik
4. Eyeliner


Inshaa Allah lepas ni tiada lagi keraguan nak bermake up.

Tak risau lagi bila make up tak dicuci dengan sempurna

Dan paling best
Dekat rumah pon surirumah boleh bermake up tau!

Kenapa saya kata begini kerana tiada lagi leceh nak duduk rumah dan uruskan make up dan solat
Sebab anda pakai sahaja make up dah tidak perlu risau sah solat kan?

Sama lah macam saya sekarang
Pakai la lipstik pun
Terus je amik wuduk solat
Comel je masa solat... hubby pun suka tengok kita cantikkan?

Mari dapatkan sebelum promosi tamat!

Psss: boleh sekali pakej dengan produk dms tau. Tiada masalah!


Saya kongsikan testimoni saya sendiri ya..

Suka sangat lipstik nurraysa ni tau

Tu saya kongsikan ketelusan lipstik nurraysa bila kena air.

Jadi tak risau kay

Wassap saya segera ya sebelum promosi berakhir ya
0189100852


No comments