Produk Kecantikan DMS beserta Harga by DermaxSuperskin 360 (DMS360)

Assalamualaikum,

Sebagai panduan buat semua pembaca, ini merupakan keluaran produk dari DMS ya.


Update : 31 May 2018
Penulis : VVIP DMS Leader 0102 (Emme Marina)


Set Asas Skincare DMS

Terdapat banyak set asas skincare iaitu:-

1. DMS360 atau dikenali sebagai Dermaxsuperskin 360 (Terbaru - DMS 360 Rescue) - RM 139/set
2. GS Viral - RM170/set
3. DMS ONE - RM150/set
4. DMS Viral - RM139/set
5. Glowing Speed 24k Version (Terbaru - Glowing Speed Galatica) - RM170/set




Set Exclusive DMS lain dari yang lain, iaitu 5in1 DMSONE Exclusive dan DMS56 Exclusive.

DMS56 dan DMSONE Exclusive adalah produk yang sama, DMS56 ialah set 3 dalam 1 bagi DMSONE Exclusive. Jelas ya?

5in1 DMS ONE Exclusive dilengkapi dengan sabun, krim siang, krim malam, serum glowing dan cc cream foundation



Sabun Loose DMS
Kini ada COP DMS dan Kotak Khas supaya anda dapat membezakan original dan tiruan sabun DMS






Set Tambahan Skincare

Kami memiliki produk tambahan lain yang boleh anda gabungkan bersama set asas DMS


Foundation DMS

1. 4d Foundation (RM 120)
2. 5d Foundation (RM 120)
3. Hybrid CC Foundation (RM 120)


Apa keistimewaan setiap foundation DMS dan yang mana satu sesuai buat anda??



Foundation paling top ialah 4D foundation kerana ianya merupakan set rawatan selain berfungsi sebagai pelindung wajah, malah wajah anda akan kelihatan seperti pinkish...


Dua foundation iaitu 4D dan 5D ialah pilihan yang sesuai untuk semua jenis kulit, bertindak sebagai make up based dan berupaya merawat masalah kulit pada masa sama...

Jika anda mahukan foundation yang menjadikan wajah lebih pinkish seperti memakai blusher tetapi masih tampak natural, boleh cuba 4D foundation...

Pengguna menggunakan 4D foundation - lebih natural, pinkish dan tidak nampak seperti memakai alas bedak..



Manakala 5D foundation sesuai bagi mereka yang suka memakai make up dan mahukan sedikit glowing maka foundation ini sesuai untuk anda..



Hybrid CC foundation pula ialah mereka yang sukakan berselfie, heavy make up serta selalu terdedah pada cahaya matahari dan inginkan wajah kekal tidak berminyak. Ia memberikan impak lebih glowing ketika berpeluh dan cantik apabila bergambar. Hybrid juga merupakan salah satu top produk kami..




Serum DMS

Penggunaan serum adalah amat digalakkan sebagai tambahan kepada set asas anda:-

Serum muka adalah pelembap ringan yang menembusi lebih mendalam untuk menyampaikan bahan aktif ke dalam kulit anda. ... Serum hanya akan melembapkan sedikit sebanyak. Oleh itu, Dr. Charles mengesyorkan menggunakannya bersempena dengan pelembap yang lebih berat. Ia tidak perlu mempunyai serum dalam regimen penjagaan kulit anda. Mac 3, 2015 


Kalau pakai SET ASAS mana-mana produk DMS 360 memang tak sah kalau tak pakai serum!


 Apakah serum????
Bagaimana memakai SERUM???
Kenapa kena pakai SERUM???


★★Serum adalah cairan yang mempunyai zarah lebih kecil dari pelembab. Oleh itu serum amat cepat meresap ke dalam kulit dan memberi lebih cepat kesan pada kulit berbanding pelembab (moisturizer).

★★Dengan menggunakan serum kulit anda akan selembut dan selicin kulit bayi.

★★Serum dipakai selepas toner dan sebelum pelembab. Tetapi dengan serum DMS 360 anda tidak perlukan toner dan pelembab kerana semuanya telah cukup dirangkumkan di dalam set DMS 360.

★★Jadi pakej hebat DMS 360 dan serum adalah set lengkap untuk anda mendapatkan kulit yg lembut, lembab, licin, anjal dan cerah sekata.



Serum ini bertujuan merawat lebih jauh ke dalam kulit anda dan mengekalkan momentum kecantikan kulit dengan lebih lama. Kita bukan sahaja nak rawat luaran sahaja tau, tapi bawah kulit juga. Semoga pilihan-pilihan ini dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih licin, bebas segala noda dan paling best ialah serum-serum DMS ini sangat tahan lama!



1. Serum Glowing (Vitamin C) (30 ml) - RM 100
2. Serum stemcell Plus 24k Gold - RM 156





** Mencegah lebih baik dari merawat, jika kalian sudah merasai kulit tidak cantik dan sihat seperti dulu. Rawatlah ia kerana wajah ini perlu sentiasa dibelai. Belai dan jagalah seperti anda sayangi diri anda, wajah yang cantik dan sihat bukanlah bererti anda harus mempunyai muka yang dipanggil "cantik" tetapi kulit yang sihat tanpa sebarang masalah seperti jeragat, jerawat, liang pori-pori besar ataupun kelihatan lebih tua daripada usia. Tingkatkan keyakinan diri bersama suami dan keluarga sebagai seorang wanita yang menghargai kecantikan wajah, in shaa Allah orang lain pasti senang bersama anda. Apa yang menentukan kesihatan dan keadaan kulit kita sekarang adalah tindakan anda.


Untuk tempahan dan konsultasi, whatsapp ke +60189100852 atau terus pembelian di website rasmi iaitu www.dms360.my . Setiap pembelian anda adalah percuma penghantaran seluruh Malaysia. Tempah dan menang sambil cantik berseri bersama produk DMS.


Setiap pembelian produk DMS dengan agen rasmi DMS anda bakal mendapat 1 tiket cabutan bertuah bagi setiap unit anda tempah!




No comments