Cermin Seri Skincare by DMS360

Assalamualaikum, salam sejahtera

Saya yakin sesiapa yang membaca artikel Cermin Seri ini adalah kerana anda mahu tahu maklumat tentang produk terbaru keluaran DMS iaitu produk Cermin Seri itu sendiri. "Cahaya auramu".


Adakah anda mempunyai masalah kulit kusam? jeragat? parut gelap di muka?
jeragat? berminyak? sunburn? kulit sensitif?

atau anda sudah miliki wajah yang tiada noda tetapi ingin kelihatan lebih cantik dan lebih muda?
In shaa Allah jawapannya di sini.


seperti anda semua, saya juga mempunyai masalah wajah yang semakin membimbangkan, sehinggalah saya bertemu dengan produk dms, sejak itu saya memang tak pernah lagi mencuba produk lain, kerana kesan yang diberikan oleh produk ini amat menakjubkan sehingga saya tidak yakin untuk mencuba yang lain.


Saya mempunyai masalah kulit yang cepat gelap "sunburn", jeragat, whitehead dan blackhead, kusam serta kulit kering terutamanya di bahagian hidung. Alhamdulillah, takde jerawat tapi sesekali tumbuhla juga kat pipi ni. he. Saya dah cuba pelbagai produk tetapi susah sangat bagi saya untuk dapatkan kulit yang cerah dan bebas jeragat, lagi-lagi nak singkirkan kulit kering memang agak payah, ada sampai saya cuba produk tu muka saya jadi lebih menggelupas dan lebam. Yang terbaru muka saya jadi lebam selepas bangun tido, ye la malam tu kita pakai krim malam kan.. bangun-bangun, naik merah dan lebam di dahi dan pipi and itu baru hari pertama saya pakai produk tu. tak mahula sebut di sini ya, tapi produknya memang hot harga juga murah. dan disebabkan mereka claim produk tu organic atau pun natural, so saya berani la mencuba.


Produk keluaran DMS ialah produk yang diyakini, trusted brand. 100% organik dan natural based produk. Jika anda sedang mencari produk yang diperbuat dari bahan semulajadi, bebas bahan kimia, maka anda berada di tempat yang betul. In shaa Allah, kerana saya sendiri sudah bersama DMS hampir 1 tahun lebih, dan ianya tidak pernah mengecewakan saya. Saya berharap agar produk ini juga tidak akan mengecewakan anda. Jangan risau dengan harganya, kerana ianya sangat murah dengan kualiti dan kuantiti yang diberikan.


Apa anda mahu dari sebuah set skincare?

# ramuan semulajadi
# bebas bahan kimia
# berkesan
# tiada kesan sampingan
# tiada penggelupasan
# tahan lama
# size @ kuantiti besar
# trusted brand
# diiktiraf kkm, gmp
# halal
# mesra solat
# mudah dicuci
# make up based 2 in 1
# spf uv
# tidak berminyak
# harga mampu milik
# glowing

jika ini semua apa yang anda mahukan, maka saya berani jamin inilah produk yang anda cari selama ini. 

mari saya kongsikan kelebihan set asas Cermin Seri by DMS360
selamat membaca dan selamat mencuba =)

Bagi yang pernah dengar tentang produk DMS360 yang super awesome. Kini pengasas DMS360 telah mengeluarkan satu lagi produk terbaru yang sama hebat, tetapi pada harga yang amat jimat!

Teruja? Teruskan pembacaan bersama hakak ya. Opps perkenalkan diri sebentar. Saya Emme. Gelaran sejak berbisnes ni, akak Emme. Tak mengapalah. Suka juga. Hehe. Okeh. Sambung semula ya.

Cermin Seri - Cahaya AuraMu

KULIT CANTIK BAK MUTIARA..!!! CANTIKNYA..

Kini adik, akak, abang, makcik pon boleh cantik menawan dengan setskincare CERMIN SERI!

Set cermin seri ini sebenarnya dikeluarkan oleh pengasas di atas permintaan ramai iaitu untuk memiliki set asas DMS360 tetapi lebih murah. Memang lebih murah tahu. Jimat RM20 daripada set asas skincare DMS360.

Harga Pengenalan ialah RM 120 bagi 2@3 bulan penggunaan.

Set asas ini terdiri daripada
1. krim siang (20g)
2. krim malam (20g)
3. Sabun mutiara

Kita juga ada menjual set Cermin Seri ini secara berasingan. jangan risau jika kehabisan salah satu, boleh order ya

Harga loose:
Krim siang 20g = RM 50
Krim malam 20g = RM 50
sabun = RM40

Dijamin Kesan seawal 7 hari..

Merawat masalah bagi:-


*Jerawat
*Jeragat
*Parut
*Kulit kusam@gelap.


Harga Terkini = RM120

Diformulasikan dari serbuk berlian dan ekstrak mutiara..bagi menjadikan kulit lembut,halus,licin dan putih gebu bak mutiara gitu. haa saya belum cuba lagi sebenarnya, maaf ya, habis set dms360 saya terus cuba. Monster stokis kata sama kesannya, cuma bezanya ialah ada serbuk mutiara, sabun juga berbeza.

Perbezaan Set Asas Cermin Seri dan DMS360



PERHATIAN!!!!...PROMOSI HANGAT!!
SET CERMIN SERI- RM120 SAHAJA..(2@3 bulan penggunaan)...MEMANG JIMAT.


Kebaikan menggunakan produk CerminSeri


• Mencerahkan & menyerikan Wajah
• Menghilangkan pigmentasi yang tebal
• Menghampuskan jerawat dengan berkesan
• Mengecilkan pori-pori Wajah dan menghaluskan kulit secarasemulajadi
• Menjadikan kulit lebih awet muda dan anjal
• Merawat kulit kusam
• Merawat kulit kendur memjadi tegang
• Mencerah dan memutihkan secara semulajadi
• Melembutkan kulit
• Memberi keyakinan kepada Si pemakai
• Tiada lagi camera 360
• Original muka bersih dari nods black n white

Bagaimana?
Teruja enggak?

Reputasi produk keluaran DMS ni memang sudah terbukti kerana faktor berikut:-

1. Produk diiktiraf antarabangsa
2. Memenangi International award brand
3. Lulus GMP, KKM, Halal
4. Berkesan walaupun hanya dengan set asas sahaja. belum lagi campur set tambahan tahu.

Tak mahu cerita panjang, Mari jeling-jeling testimoni berjaya Cermin Seri. Saya sendiri tak sabar nak mencuba ni. Ada serbuk mutiara, siapa tak mahu? Harga juga lebih murah dengan 20g bagi krim siang dan malam. Jimat memang jimat.

Testimoni Cermin Seri



Berminat untuk miliki set asas Cermin seri by DMS?
Hubungi saya di talian 018-9100852

Cantik-cantik hingga berseri
Semoga Cermin seri menggembirakan hati ramai wanita di luar sana
Inilah rahsia kecantikan asli

2 comments

  1. Salam sis.. Law kulit muka jenis sensitif sesuai skincare yg mana ye?? Dms set asas ke, cermin seri ke, atau glowing speed??

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. Boleh terus cuba set DMS360 :) Whatsapp 0189100852 untuk tempahan :)

      Delete